Opakowanie nie jest dzisiaj już tylko dodatkiem do produktu, służącym jedynie zabezpieczeniu produktu przed uszkodzeniami lub zepsuciem się. Obecnie opakowanie stało się samodzielnym rynkowo produktem, którego wytworzenie wiąże się ze skomplikowanym procesem projektowym i produkcyjnym.

Targi easyFairs Poland  już niedługo.
Zgodnie z najnowszymi danymi Polskiej Izby Opakowań w Polsce jest ponad 4 tys. firm, związanych z branżą opakowaniową. Do tej pory w Polsce brakowało miejsca, gdzie firmy, związane z kreacją, produkcją, nadrukiem, etykietowaniem , znakowaniem itd. opakowań, mogłyby zaprezentować swoją ofertę Klientom, którzy w aktywny sposób poszukują niekonwencjonalnych sposobów pakowania, a tym samym wyróżnienia swoich wyrobów na półce sklepowej.

Expo XXI, Warszawa - 13.04. - 14.04.2010



Tę niszę rynkową skutecznie stara się wypełnia firma easyFairs Poland, która 17 i 18 kwietnia w Hali EXPO XXI w Warszawie przygotowuje kolejną imprezę z cyklu easyFairs® PACKAGING INNOVATIONS. Targi te wyróżnia nie tylko oryginalna koncepcja organizacji imprezy: TIME&COST EFFECTIVE – czyli wymierny efekt biznesowy za bardzo rozsądne pieniądze, ale przede wszystkim branżowa specyfikacja zarówno wystawców jak i odwiedzających targi.



W pierwszej edycji, która, dodajmy, startowała w chwili ogólnoświatowego kryzysu, wzięło udział ponad 70 wystawców z Polski, Wielkiej Brytanii, Niemiec , Węgier, Czech i Szwajcarii. Głównymi odwiedzającymi targi były osoby podejmujące kluczowe decyzje w firmach: właściciele, dyrektorzy zarządzający, dyrektorzy sprzedaży, kierownicy produktu itp.

W tym roku profil Wystawców został poszerzony o przedstawicieli branży „Labelling”, czyli producentów etykiet, kodów, nalepek, urządzeń do znakowania oraz nadruku na opakowaniach oraz dostawców rozwiązań w zakresie RFID.



Ponadto firma easyFairs przygotowała dwa nowe programy związane z promocją nowości produktowych i technologicznych - PROGRAM „INNOWACJA” oraz wzmocnieniem wizerunku firm uczestniczących w targach przed, w trakcie i po imprezie – PAKIET PROMOCYJNY (BOOSTER PACK).

Oba działania sprzyjają pełniejszej i efektywniejszej prezentacji uczestników imprezy i ich ofert produktowych, a tym samym przyczyniają się do zwiększenia zainteresowania odwiedzeniem targów przez potencjalnych Klientów przede wszystkim z branży spożywczej, farmaceutycznej, kosmetycznej, chemicznej, ale także odzieżowej, elektronicznej, zabawkarskiej itp.

Więcej informacji o targach easyFairs PACKAGING INNOVATIONS znajdziecie Państwo na stronie: www.easyfairs.com/piwarsaw

Kontakt z biurem organizatora:
Katarzyna Banach
Tel.: +48 (12) 651 95 24
katarzyna.banach@easyfairs.com
www.easyfairs.com/polska
Źródło: ''