Technologia sleeve na butelce = wyjątkowy charakter produktu
Producenci napojów alkoholowych wydają się coraz chętniej sięgać po technologię sleeve. Obecny na naszym rynku od marca ub. roku ADVOCAAT Żołądkowa Gorzka (POLMOS Lublin) otrzymał właśnie nową szatę w postaci etykiety shrink sleeve dostarczonej przez firmę Masterpress.
Producent alkoholu nie zdecydował się na rewolucyjną odmianę graficznego wizerunku produktu. Postawiono na tradycyjne złamane żółcie, brązy i złocenia na butelce, bez wprowadzania nowych elementów grafiki. Dzięki temu opakowanie podkreśla wyjątkowy charakter trunku.
Źródło: www.forumsleeve.pl
Źródło: ''
Producent alkoholu nie zdecydował się na rewolucyjną odmianę graficznego wizerunku produktu. Postawiono na tradycyjne złamane żółcie, brązy i złocenia na butelce, bez wprowadzania nowych elementów grafiki. Dzięki temu opakowanie podkreśla wyjątkowy charakter trunku.
Źródło: www.forumsleeve.pl
Źródło: ''