Tymbark SA lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce wprowadził na rynek krajowy produkty rozlewane za pomocą nowej technologii. Technologia nowej generacji umożliwia rozlew aseptyczny do butelek plastikowych bez użycia konserwantów i barwników. Wartość inwestycji wyniosła 60 mln zł.

Tymbark Aseptic to największa jednorazowa inwestycja Tymbarku, a zarazem największe przedsięwzięcie w historii firmy. Koszt inwestycji jest trzy razy większy w porównaniu do kosztu zainstalowania technologii stosowanej przy produkcji napojów w standardowych butelkach PET. Specjalna zamknięcie w formie membrany, dodatkowa warstwa ochronna opakowania oraz niska temperatura rozlewu mają zagwarantować wyższą jakość produktów firmy.
Obecnie technologię aseptyczną z powodzeniem stosują największe koncerny światowe m.in. Del Monte i Ribena (Anglia), Pfanner (Austria), Granini (Niemcy) oraz Tropicana (USA).

"...W Polsce soki i napoje w opakowaniach aseptycznych nie są powszechne, ale zamierzamy to zmienić. Swoją rolę lidera rynkowego rozumiemy jako zobowiązanie do wprowadzania i promowania nowych, innowacyjnych produktów, a także podejmowania dużych, ambitnych projektów. Tymbark Aseptic to projekt, który wpisuje się w takie wyzwanie..." - komentuje Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex Wadowice.
Źródło: ''

Komentarze

  • Próżnia

    Dobrym pomysłem będzie pakowanie owoców w pojemniki jednorazowe np. jagód z zapachem leśnym albo mleka ze smrodem z obory. Ale pomysł jest dobry i zdrowy wielkie uznanie dla producenta i inwestora

  • Spoko.

    Coca-Cola juz chyba od dawna ma taka linie zainstalowana? Ale inwestycja spoko. Bo polska.