Dzięki pionierskiej technologii Pulsar producenci mogą teraz korzystać ze wszystkich zalet cienkich i ultracienkich etykiet PS. Do tej pory technologia etykietowania pozostawała w tyle za rozwojem etykiet foliowych, które stawały się coraz cieńsze i potencjalnie tańsze.

Udana redukcja kosztów

Podczas gdy producenci wykorzystywali już estetyczne aspekty cienkich folii, jak zoptymalizowana prezentacja na półce sklepowej (etykieta jest praktycznie niewidzialna), nie mogli do tej pory zrealizować potencjalnego obniżenia kosztów, gdyż było to zależne od ulepszonej technologii etykietowania. Pulsar firmy Harland Machine Systems zapoczątkował zasadnicze innowacje w zakresie technologii etykietowania. Dzięki tej technice nakładanie cienkich etykiet PS jest teraz tańsze, szybsze i bardziej kreatywne. Ultracienkie etykiety o grubości 18 mikronów pozwalają na 40 %. redukcję kosztów materiałowych. Można z nimi pracować z maksymalną precyzją i przy prędkości do 1000 bpm. Oznacza to dodatkowe korzyści, jak skrócony czas całego cyklu produkcyjnego i zwiększoną przepustowość. Możliwość nakładania w technologii Pulsar etykiet o skomplikowanym kształcie pozwala na kreatywne wzmacnianie wizerunku marki w zakresie jeszcze większej palety produktów niż dotychczas. Dla właścicieli markowych, wiodących na rynku produktów technologia Pulsar oznacza zwiększoną kreatywność i dodatkowo redukcję kosztów. Dla innych producentów otwierają się możliwości etykietowania, które do tej pory wiązały się ze zbyt wysokimi kosztami. W czasach, kiedy klient decyduje się na zakup produktu w ciągu kilku sekund, technika ta daje możliwości, których nie należy lekceważyć.

Komentarze

  • Kontakt na producenta

    Chcialbym otrzymac oferte etykiet z roli 90 x 274 i przekonac sie, ze sa naprawde tansze od OPP