Firma Ball wypuściła na rynek kolejną odsłonę technologii nadruku Dynamark Effect. Masz dość nudnych, seryjnie produkowanych puszek do napojów? Stwórz indywidualną kreację z najnowszą technologią.

Unikalny produkt z Dynamark Effect

Pierwszym modelem technologii była Dynamark Effect 1.0 wprowadzona w 2013 roku. Innowacja umożliwia w ramach jednej partii produkcyjnej wytworzenie nawet do 24 różnych wzorów. Dzięki tej technologii, produkcja limitowanych edycji okazała się równie prosta, jak produkcja masowa. Rok 2015 dla firmy Ball staje się przełomowym. Razem z letnią porą wprowadzone zostały nowe modele w tej serii – 2.0 i 3.0. Technologia powstała z myślą o indywidualizacji masowego produktu oraz potrzebie odpowiedniego dopasowania designu do okazjonalnych wydarzeń. Dynamark Effect wpływa na zwiększenie wizualnej atrakcyjności produktów oraz pomaga utrzymać trwałą relację z końcowym konsumentem. Personalizacja puszek to obecnie bardzo silny trend. Ta oszczędna i wydajna technologia może być zastosowana zarówno do produktów aluminiowych, jak i stalowych o każdej wielkości.

Technologia presonalizacji puszek Dynamark Effect 1.0 zadebiutowała podczas międzynarodowej akcji promocyjnej „Share a Coke”. Zamiast rozpoznawalnego logo Coca-Coli, produkty ozdobiono prostymi, jednobarwnymi hasłami, widniejącymi na kolorowo-białym metalowym tle. Nowa generacja Dynamark Effect 2.0 została wykorzystana w promocji Coca-Cola Light oraz browar Paulaner. Pierwszymi wypuszczonymi na rynek produktami była limitowana edycja puszek do piwa, promująca słynny klub piłkarski Bayern Monachium. Puszki posiadały nadrukowane barwy klubu i portrety 12 graczy. Dzięki temu stworzono 12 różnych, ale przy tym bardzo dynamicznych wzorów. Dynamark Effect 2.0 daje możliwość odtworzenia wielkoformatowego kroju czcionki, prostych obrazów i projektów graficznych w takim samym kolorze, jak i zupełnie kontrastującym z barwą puszki. Ciekawym projektem była także promocja Browarów Carlsberg. Zostały one zaprojektowane specjalnie z okazji światowej trasy koncertowej „Rock or Bust” zespołu AC/DC. Najnowszy model technologii Dynamark Effect 3.0 otwiera erę zmiennych nadruków dwukolorowych obrazów o wysokiej rozdzielczości i niemal fotograficznej jakości. Technologia wejdzie na rynek latem. Dzięki niej możliwe będą indywidualizacje nadruku, które wykraczają poza wszelkie wcześniejsze oczekiwania konsumentów i producentów. Firma Ball wychodzi ponad ramy, by stworzyć coś, co spełni wymagania klientów z największą wyobraźnią. Projekty zawierające prostę grafiką i tekst przestają być ciekawe, a firmy odchodzą powoli od ich tworzenia.