Unilever Nowy Roll-on - zdobywca 2 nagród Starpack
Nowy, odwrócony do góry dnem roll-on firmy Unilever (rozwiązanie zostało użyte we wszystkich dezodorantach roll-on tego producenta), wyprodukowany przez Promens Packaging, otrzymał 2 nagrody podczas ostatniego szczytu Starpack zorganizowanego przez Brytyjski Instytut Opakowań (IoP) 22. maja 2008 w Londynie.

- Złoty Medal w kategorii „Nagroda za innowację techniczną / Rozwój projektu
- Srebrny Medal w kategorii „Nagroda za innowacje techniczną / Produkt konsumencki
Konstrukcja „odwróconego” roll-onu, dla dezodorantów wymagała dokładnych ekspertyz technicznych w celu wyeliminowania wycieku płynu, przy jednoczesnym zapewnieniu możliwości swobodnego dozowania produktu.
Rozwiązanie konstrukcyjne oznacza ciągły kontakt kulkowego aplikatora z produktem, podczas gdy opakowanie jest odwrócone.
Rozwiązanie takie podnosi funkcjonalność opakowania i oferuje konsumentowi łatwe w użyciu opakowanie, które dozuje produkt do samego końca. Jednostronny zawór nie tylko zabezpiecza opakowanie przed wyciekiem i zapewnia ciągłe nawilżenie kulki, ale również zapewnia stałe dozowanie produktu, równym, jednolitym ruchem.
Jako główny wykonawca projektu, Promens był odpowiedzialny za dostarczenie odbiorcy połączonych części składowych. Wymagało to technicznej doskonałości jak również odpowiedzialnego zarządzania projektem, by sprostać wymaganiom i zdążyć na czas z wprowadzeniem na światowy rynek opakowania Unilever. „Odwrócony” roll-on , promowany przy pomocy wielkiej i silnej kampanii reklamowej, już okazał się wielkim sukcesem na rynku kosmetycznym.

By sprostać wymaganiom ekologicznym, do wykonania nowego „odwróconego” roll-onu zużywa się mniej plastiku niż do wykonania typowego roll-onu, a proces produkcji jest o wiele bardziej energooszczędny.
Więcej informacji: www.promens.com
Źródło: ''