​Gezishan, producent wina z regionu Ningxia w północno-środkowej części Chin, zaprezentował dwa nowe wina z etykietami, symbolizującymi wyjątkowe dziedzictwo kulturowe dwóch historycznych miejsc: Gezishan i Miaoshanhu. Wzornictwo etykiet odzwierciedla również charakter wina: wdzięk, elegancję, równowagę oraz spokój.

UPM Raflatac: Historia i dziedzictwo kulturowe na etykietach win

O wyborze przez firmę Gezishan materiału etykietowego UPM Raflatac do win, zadecydowała jego faktura, naturalny wygląd i papierowy odcień, nadające etykiecie prestiżowy i ponadczasowy charakter, który ucieleśnia historyczne korzenie i dziedzictwo marki. Foliowanie brązem i wytłaczanie, które obejmował proces drukowania, nadały etykietom artystyczny charakter i zwiększyły ich atrakcyjność wizualną, co wpłynęło zarówno na wizerunek marki, jak i na efektywność przyciągania wzroku klientów.

Zalecenia techniczne firmy UPM Raflatac jako kluczowego partnera w nowym projekcie firmy Gezishan pomogły projektantom etykiet i drukarzom spełnić cele marki w zakresie projektowania i komunikacji. Drukowanie i wykańczanie etykiet zostało zoptymalizowane pod kątem charakterystyki papieru.

— Obecnie klienci zwracają większą uwagę na produkty i przyglądają się wszystkim aspektom etykiet. Każde oferowane przez nas rozwiązanie etykietowe do wina zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić wrażenia wizualne i dotykowe. Jestem bardzo zadowolony, że nasze etykiety stanowią podstawę sukcesu produktów i sukcesu marki — mówi Alex Tang, kierownik ds. rozwoju działalności w sektorze win, alkoholi i napojów rzemieślniczych firmy UPM Raflatac na Północną Azję.

— W ostatnich latach zapotrzebowanie na wino w Chinach znacznie wzrosło. Rosnąca popularność kultury winiarskiej w Chinach sprawia, że klienci zaczynają zwracać większą uwagę na jakość, smak i opakowanie produktów, dlatego etykiety do wina odgrywają kluczową rolę. UPM Raflatac była jedną z pierwszych firm, które zaangażowały się w produkcję etykiet do wina krajowego. Mamy nadzieję, że nasze produkty pomogą nam podnieść jakość marek win w całym regionie — podsumowuje Tang. 

 

O Gezishan 

Nazwa Gezishan pochodzi od frazy, która oznacza historyczne relikty na górze Gezi i jest transliteracją chińskiej nazwy góry Gezi. Pierwszy z nowych produktów nosi nazwę Gezishan, a drugi - Miaoshanhu, tak jak miejsce na górze Gezi, na którym znajduje się świątynia granicząca z jeziorem. Etykieta Miaoshanhu swoiście łączy w sobie świątynię, jezioro i górę, nawiązując do historii tego miejsca.

 

Rozwiązanie etykietowe UPM Raflatac

Sandstone 95 / RP30 / WG65 firmy UPM Raflatac to wysokiej klasy papier fakturowany, charakteryzujący się pięknym, naturalnym odcieniem bieli. Jest przyjemny w dotyku oraz umożliwia stosowanie wysokiej jakości technik drukowania i wykańczania, dzięki czemu wyróżnia się na półce. W połączeniu z klejem permanentnym RP30 firmy UPM Raflatac etykieta dobrze przylega do butelki i zachowuje doskonały wygląd przez cały okres eksploatacji produktu.

 

Dowiedz się więcej o UPM Raflatac

 

Źródło: UPM Raflatac