Data rozpoczęcia
2019-10-16
Data zakończenia
2019-10-17
Miejsce
Kielce

Merytoryczne konferencje, nowe trendy, kluczowi specjaliści z branży, a także konkurs na najlepsze opakowanie - to wszystko już 16-17 października 2019 roku w Targach Kielce towarzyszyć będzie V edycji programu FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE – jedynego wydarzenia w Europie Środkowo-Wschodniej w całości poświęconego markom własnym.

V Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS POLAND & CEE

V Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE w Targach Kielce to wydarzenie, które jest platformą wiedzy, inspiracji i wymiany doświadczeń w zakresie zarządzania markami własnymi. Każda kolejna edycja wydarzenia z roku na rok potwierdza rangę i potrzebę takich spotkań. W gronie ubiegłorocznej edycji znalazło się ponad 83 wystawców z 9 krajów: m.in. Polski, Włoch, Rosji, Ukrainy, Czech, Niemiec i Węgier, a w ciągu 2 dni wydarzenie odwiedziło 800 specjalistów z branży – kupców, przedstawicieli sieci handlowych, producentów private labels oraz producentów i projektantów opakowań. Wśród wystawców FLP – producentów marek własnych – wyróżnić można firmy oferujące szeroki asortyment artykułów spożywczych i napojów, producentów kosmetyków i chemii gospodarczej, artykułów higienicznych, leków ABC, karm dla zwierząt i wielu innych produktów. Ważnym partnerem projektów 2017 roku została, między innymi, sieć supermarketów „Piotr i Paweł”.

Na FPL Poland & CEE gościli przedstawiciele m.in. takich firm jak AUCHAN, DELIKATESY CENTRUM, DROGERIE NATURA, E.LECLERC, EUROCASH, HEBE, INTERMARCHE, JERONIMO MARTINSPOLSKA, KAUFLAND, KRAKOWSKI KREDENS, MIRABELKA, NETTO, LEWIATAN, LIDL, PIOTR i PAWEŁ, REAL, ROSSMANN.

Jak podkreśla Dorota Kałowska, ekspert rynku marek własnych:

- „Dobrze zarządzane marki własne w Polsce, w krótkim czasie stały się naprawdę silną konkurencją dla brandów producenckich. U podstawy nowoczesnych i skutecznych strategii private labels leży dziś coraz lepsze rozumienie polskiego konsumenta oraz umiejętność odpowiadania na potrzeby i trendy. Po taką wiedzę, prosto od praktyków branży z Polski i zagranicy warto przyjechać do Kielc”.

W ramach tegorocznej edycji FUTURE PRIVATE LABELS POLAND & CEE zrealizowanych zostanie szereg projektów, których założeniem jest pełna i najbardziej praktyczna analiza tego, co się dzieje i co będzie się działo z markami własnymi w przyszłości.

 

EKSPERCKA KONFERENCJA w całości poświęcona markom własnym

Jednym z ważniejszych wydarzeń będzie konferencja skupiona na innowacyjności oraz strategicznej roli marek własnych w budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz lojalności konsumentów wobec sieci. Prelegentami będą specjaliści private labels zarówno z Polski, jak i z zagranicy – przedstawiciele managementu sieci, agencji badawczych oraz praktycy z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu i koordynowaniu pracy z markami własnymi. Konferencja, jak co roku, będzie promowana i relacjonowana w mediach branżowych. 

 

SALON INNOWACJI

W ramach programu odbędzie się także WYSTAWA PRODUKTÓW INNOWACYJNYCH segmentu FMCG, dająca unikalną możliwość zaprezentowania swojej oferty przez producentów, a także przegląd działań sieci w zakresie wdrażania pod markami własnymi innowacyjnych rozwiązań asortymentowych. Wystawie towarzyszyć będzie przegląd trendów oraz nowatorskich konceptów private labels z całego świata. Uczestnicy spotkań FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE 2018 w jednym miejscu otrzymają dostęp do przeglądu trendów i innowacji, które silnie zarysowały się na rynkach rozwiniętych lub mogą mieć wpływ na marki własne w Polsce w najbliższej przyszłości.

 

Ogólnopolski konkurs „BEST PRIVATE LABEL PACKAGING”

Jedną z tradycji Future Private Labels jest konkurs Best Private Labels Packaging, organizowany pod patronatem cenionego magazynu „Packaging Polska”. W tym roku już po raz trzeci przyznane zostaną w nim nagrody oraz wyróżnienia na najlepsze opakowania marek własnych. Opakowania do konkursu mogą zgłaszać zarówno właściciele marek własnych, jak i producenci oraz projektanci. W roku 2017 konkurs rozwinął skrzydła, bowiem wpłynęło aż 100 zgłoszeń produktowych.

 

TARGI PRODUCENTÓW MAREK WŁASNYCH

Zorganizowane w Targach Kielce w drugim co do wielkości ośrodku wystawienniczym w Polsce, odwiedzanym corocznie przez ponad 220 tys. zwiedzających, FUTURE PRIVATE LABELS CEE 2018 to okazja do spotkania przedstawicieli sieci handlowych i dystrybutorów z dostawcami oraz z firmami świadczącymi usługi na rzecz właścicieli marek własnych.

- „Future Private Labels wraz z tak rozbudowaną konferencją to miejsce, gdzie polski handel może pokazać swoją siłę (…). Jest to wydarzenie, gdzie prezentuje się najnowszą wiedzę, jak rozwijać segment private labels w Polsce. Zarówno w oparciu o badania preferencji konsumentów, jak i w oparciu o doświadczenia znanych sieci handlowych” – podkreśla Maria Andrzej Faliński, Dyrektor Generalny POHiD.

 

Dowiedz się więcej

 

Źródło: Targi Kielce