Virtual.drupa coraz bliżej: Wystawcy projektują swoje internetowe Showroomy, przygotowywane są materiały wideo, wykłady na żywo i wirtualne sale konferencyjne. Od końca stycznia prowadzona jest rejestracja wystawców i osób zainteresowanych.

drupa 2021

Omówienie spektrum targów virtual.drupa 

Przestrzeń wystawiennicza (Exhibition Space) targów virtual.drupa umożliwia od teraz ciągły przegląd zarejestrowanych wystawców. Według obecnego stanu rejestracji swoją obecność zgłosiło już wielu kluczowych krajowych i międzynarodowych graczy, takich jak Bobst, DuPont de Nemours, Esko, Kama, Konica Minolta, Kyocera, Müller Martini czy Windmöller & Hölscher, a także firma Leonhard Kurz, jako platynowych partnerów wydarzenia. Każda z wystawiających się firm może zaprojektować swoją cyfrową obecność na stronie virtual.drupa w indywidualnym, internetowym salonie wystawienniczym, prezentując swoje najlepsze produkty, usługi i serwis; najważniejsze cechy technologii i produktów. Dodatkowo oferowane są internetowe sesje eksperckie na żywo. Odwiedzający z całego świata mają tu możliwość zadawania pytań w bezpośredniej interakcji oraz bliższego poznania produktów i usług. 

W sekcji Networking Plaza dostępne są wirtualne sale konferencyjne, umożliwiające indywidualny kontakt pomiędzy klientami, w których istnieje możliwość prowadzenia osobistych rozmów przez maksymalnie czterech uczestników. Generowanie nowych leadów jest wspierane przez konfigurowalną funkcję kontaktowania: Już od połowy marca odwiedzający mogą kontaktować się z wystawcami poprzez wyszukiwanie słów kluczowych za pomocą funkcji czatu i umawiać spotkania - bez ograniczeń, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez okres czterech dni trwania imprezy, a także po jej zakończeniu - ponieważ czat pozostanie otwarty do końca października 2021 roku.

Strefa konferencyjna (Conference Area) oferuje dodatkowo wystawcom i odwiedzającym najwyższej klasy program, trwający ponad 2160 minut, odpowiadający światowym trendom i poruszający istotne tematy branżowe. Międzynarodowi eksperci branżowi, właściciele marek i prelegenci z rynków pionowych (wertykalnych) wystąpią w dwóch ciągłych transmisjach na żywo i przekażą cenny transfer wiedzy, obejmujący najlepsze przypadki, wykłady i spostrzeżenia. Preludium do programu będą kluczowe uwagi i inspirujące prezentacje międzynarodowych autorów światowych bestsellerów i doradców, takich jak Michael Gale oraz ekspertka ds. klimatu i strategii, dr Gabrielle Walker, a także brytyjski projektant James Sommerville, który odegrał kluczową rolę w kształtowaniu kultowej marki Coca Cola. Następnie odbędą się prezentacje pięciu specjalnych forów drupa: „drupa cube“, „touchpoint packaging“, „touchpoint textile“, „drupa next age“ i „3D fab+print“. Podczas dni tematycznych uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę dotyczącą czterech modnych tematów: sztucznej inteligencji, gospodarki o obiegu zamkniętym, połączonego konsumenta i gospodarki platform, które nadal będą miały decydujący wpływ na branżę. Podobnie jak w przypadku spotkania twarzą w twarz, odwiedzający mogą zaplanować wcześniej swój udział lub elastycznie zanurzyć się w wirtualnych pokazach specjalnych, a następnie przejść do następnej sesji internetowej na żywo w salonie wystawcy.

Odwiedzający, którzy teraz bezpłatnie zarejestrują się w virtual.drupa na stronie https://virtual.drupa.com, mogą uzyskać wstępny przegląd oferty produktowej wystawców. Dzięki temu mogą maksymalnie efektywnie zaplanować swój udział w wirtualnym wydarzeniu i skupić się na swoich indywidualnych zainteresowaniach.

 

Zapraszamy do udziału w virtual.drupa 2021 na https://virtual.drupa.com