Virtual.drupa, 20-23 kwietnia 2021r. - Exhibition Space, Conference Area i Networking Plaza
Virtual.drupa coraz bliżej: Wystawcy projektują swoje internetowe Showroomy, przygotowywane są materiały wideo, wykłady na żywo i wirtualne sale konferencyjne. Od końca stycznia prowadzona jest rejestracja wystawców i osób zainteresowanych.
Omówienie spektrum targów virtual.drupa
Przestrzeń wystawiennicza (Exhibition Space) targów virtual.drupa umożliwia od teraz ciągły przegląd zarejestrowanych wystawców. Według obecnego stanu rejestracji swoją obecność zgłosiło już wielu kluczowych krajowych i międzynarodowych graczy, takich jak Bobst, DuPont de Nemours, Esko, Kama, Konica Minolta, Kyocera, Müller Martini czy Windmöller & Hölscher, a także firma Leonhard Kurz, jako platynowych partnerów wydarzenia. Każda z wystawiających się firm może zaprojektować swoją cyfrową obecność na stronie virtual.drupa w indywidualnym, internetowym salonie wystawienniczym, prezentując swoje najlepsze produkty, usługi i serwis; najważniejsze cechy technologii i produktów. Dodatkowo oferowane są internetowe sesje eksperckie na żywo. Odwiedzający z całego świata mają tu możliwość zadawania pytań w bezpośredniej interakcji oraz bliższego poznania produktów i usług.
W sekcji Networking Plaza dostępne są wirtualne sale konferencyjne, umożliwiające indywidualny kontakt pomiędzy klientami, w których istnieje możliwość prowadzenia osobistych rozmów przez maksymalnie czterech uczestników. Generowanie nowych leadów jest wspierane przez konfigurowalną funkcję kontaktowania: Już od połowy marca odwiedzający mogą kontaktować się z wystawcami poprzez wyszukiwanie słów kluczowych za pomocą funkcji czatu i umawiać spotkania - bez ograniczeń, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez okres czterech dni trwania imprezy, a także po jej zakończeniu - ponieważ czat pozostanie otwarty do końca października 2021 roku.
Strefa konferencyjna (Conference Area) oferuje dodatkowo wystawcom i odwiedzającym najwyższej klasy program, trwający ponad 2160 minut, odpowiadający światowym trendom i poruszający istotne tematy branżowe. Międzynarodowi eksperci branżowi, właściciele marek i prelegenci z rynków pionowych (wertykalnych) wystąpią w dwóch ciągłych transmisjach na żywo i przekażą cenny transfer wiedzy, obejmujący najlepsze przypadki, wykłady i spostrzeżenia. Preludium do programu będą kluczowe uwagi i inspirujące prezentacje międzynarodowych autorów światowych bestsellerów i doradców, takich jak Michael Gale oraz ekspertka ds. klimatu i strategii, dr Gabrielle Walker, a także brytyjski projektant James Sommerville, który odegrał kluczową rolę w kształtowaniu kultowej marki Coca Cola. Następnie odbędą się prezentacje pięciu specjalnych forów drupa: „drupa cube“, „touchpoint packaging“, „touchpoint textile“, „drupa next age“ i „3D fab+print“. Podczas dni tematycznych uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę dotyczącą czterech modnych tematów: sztucznej inteligencji, gospodarki o obiegu zamkniętym, połączonego konsumenta i gospodarki platform, które nadal będą miały decydujący wpływ na branżę. Podobnie jak w przypadku spotkania twarzą w twarz, odwiedzający mogą zaplanować wcześniej swój udział lub elastycznie zanurzyć się w wirtualnych pokazach specjalnych, a następnie przejść do następnej sesji internetowej na żywo w salonie wystawcy.
Odwiedzający, którzy teraz bezpłatnie zarejestrują się w virtual.drupa na stronie https://virtual.drupa.com, mogą uzyskać wstępny przegląd oferty produktowej wystawców. Dzięki temu mogą maksymalnie efektywnie zaplanować swój udział w wirtualnym wydarzeniu i skupić się na swoich indywidualnych zainteresowaniach.
Zapraszamy do udziału w virtual.drupa 2021 na https://virtual.drupa.com