Dorota Wellman i Marcin Prokop wezmą udział w akcji promującej nowe Żubranko

ŻUBRANKO  otula zimę.
Tegorocznej zimy Żubrówka znów zaskakuje swoich fanów. Tym razem otula się w zielone futro. To już czwarta kreacja Żubranka, które oprócz świetnego wyglądu posiada również funkcję chłodzenia. Jak to możliwe? Żubranko wykonane jest ze specjalnej termoizolacyjnej tkaniny, dzięki której Żubrówka dłużej utrzymuje niższą temperaturę.



W tym roku, Żubrówka - jedna z najbardziej znanych za granicą polskich marek jeszcze bardziej zbliża się do natury. Tegoroczne Żubranko wykonane z zielonego futra pozwoli ogrzać się zmarzniętym dłoniom przy jednoczesnym zachowaniu zimnej temperatury trunku. Tegoroczna edycja Żubrankowego ubranka zdecydowanie zbliża. Naturalnie!

Tradycyjnie, wprowadzeniu nowego produktu na rynek towarzyszyć będzie niestandardowa akcja promocyjna. Rozpocznie ją happening uliczny we współpracy z Dorotą Wellman i Marcinem Prokopem. Akcja pt. „Wielkie otulanie na zimę” odbędzie się 10 grudnia o godz. 13:00 przy placu De Gauelle’a w centrum Warszawy. Każdy będzie mógł włączyć się w tę ogólnopolską inicjatywę i uchronić drzewa przed zimnem. Chętni dostaną zielone futro, którym będą mogli otulać wybrane drzewa. Warto włączyć się do akcji bowiem na aktywnych czeka limitowana kolekcja najmodniejszych tej zimy, specjalnych PIN-ów z hasłami nawiązującymi do akcji: „I ♥ trawa”, „I ♥ puszcza” oraz „Jestem z puszczy”.

- To już czwarta edycja ubranek dla Żubrówki, która pojawia się na rynku. Poprzednie Żubranka zostały entuzjastycznie przyjęte przez konsumentów. Wiele emocji wywołały zwłaszcza te zaprojektowane w ubiegłym roku przez Oliviera Janiaka i Karolinę Malinowską. Postanowiliśmy więc ponownie ubrać Żubrówkę, ale źdźbło inaczej. Poprzez nowy projekt chcieliśmy podkreślić rodowód Żubrówki, która wywodzi się Puszczy Białowieskiej oraz jej bliskość z naturą. Dlatego w tym roku ta wyjątkowa marka po raz kolejny zyskała niecodzienną oprawę i otuliła się na zimę – informuje Paweł Sobalak, Brand Manager marki Żubrówka.

Limitowana edycja Żubrówki w futrzanym Żubranku trafiła do sklepów w listopadzie w liczbie 250 000 sztuk. Rekomendowana cena:  27,00 zł.

Żubrówka Bison Grass to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich wódek. Należy do „Klubu milionerów”, prestiżowego rankingu sprzedaży alkoholi mocnych przygotowanego przez Drinks International. Według danych publikowanych przez AC Nielsen wartość sprzedaży Żubrówki na krajowym rynku w 2009 wzrosła o 10%. – Jesteśmy jedną z najlepiej znanych oraz najbardziej dostępnych wódek w Polsce, a także niekwestionowanym liderem sprzedaży w strefie wolnocłowej. Aby jeszcze umocnić ta pozycję, wprowadziliśmy na rynek krystalicznie czystą wersję Żubrówki Bison Grass – Żubrówkę Białą. - wyjaśnia Paweł Sobalak, Brand Manager marki Żubrówka.

Więcej informacji o nowym Żubranku oraz możliwość wygrania limitowanej wersji na www.Facebook.com/zubrowkapl

Materiały graficzne w większej rozdzielczości: http://zubrowka.pl/pressroom/pl/pages/downloads/1/promocja

Żubranko – eleganckie ubranko dla Żubrówki Bison Grass. Po raz pierwszy trafiło do sprzedaży w listopadzie 2007 roku. Projekt spotkał się z bardzo pozytywnym oddźwiękiem konsumentów. W 2008 roku kurtkę w 5 wersjach zaprojektowała Viola Śpiechowicz, a specjalną kolekcję otrzymało 10 wyjątkowych osób na całym świecie: m.in. Sophie Marceau, Mark Knopfler, czy Fish. W 2010 roku Żubranko zaprezentowało się w wersji dla Niej i dla Niego. Autorami kreacji w wersji karnawałowej byli Karolina Malinowska i Olivier Janiak.

Żubrówka Bison Grass to unikalna, naturalnie aromatyczna wódka wytrawna wytwarzana od XVI w. Tajemnicą wyjątkowego smaku Żubrówki jest trawa żubrowa rosnąca dziko wyłącznie w Puszczy Białowieskiej. Unikalny proces produkcji bazujący na nalewie z trawy żubrowej opiera się na tradycyjnej polskiej, niezmiennej od wieków recepturze. Rosnąca w trudnodostępnych rejonach puszczy trawa jest ręcznie zbierana raz w roku, selekcjonowana i suszona na słońcu. Cały proces jest naturalny, a nad każdym jego etapem czuwają doświadczeni kiperzy. Wyjątkowy charakter Żubrówki podkreśla źdźbło trawy umieszczone w każdej butelce.

Żubrówka to najbardziej rozpoznawalna polska wódka za granicą. Należy do czołówki marek premium we Francji, Japonii i Wielkiej Brytanii. Jej wyjątkowe walory są doceniane przez konsumentów na całym świecie i nagradzane na wielu międzynarodowych konkursach. W 2009 roku Żubrówka po raz kolejny otrzymała złoty medal w prestiżowym konkursie Monde Selection. Właścicielem marki jest Central European Distrubution Corporation, a producentem Polmos Białystok.

Żubrówka Biała to najnowsza odmiana znanej i uwielbianej na całym świecie Żubrówki. Dzięki naturalnemu pochodzeniu oraz zastosowaniu najnowszych technologii, produkt ten cechuje się nieskazitelną czystością i łagodnym smakiem. Naturalny i tradycyjny, a zarazem oryginalny charakter Żubrówki podkreśla także atrakcyjne opakowanie. Specjalnie żłobiona butelka została zaprojektowana przez najlepszą światową agencję designerską Claessens Intl. gdzie powstały najsłynniejsze projekty opakowań na świecie. Produkt dostępny jest w pojemnościach: 0,05 l, 0,1 l, 0,2 l, 0,5 l, 0,7 l, 1 l i 1,5 l.

CEDC jest największym producentem wódki na świecie. W Polsce i Rosji produkuje takie marki jak m.in.: BOLS, Absolwent, Żubrówka, Soplica, Green Mark, Zhuravli i Parliament. CEDC eksportuje obecnie Żubrówkę i Green Mark na wiele światowych rynków, włącznie ze Stanami Zjednoczonymi, Anglią, Francją i Japonią. CEDC produkuje i dystrybuuje również markę wódki Royal Vodka, która jest najlepiej sprzedającą się wódką na Węgrzech.

CEDC jest także największym krajowym dystrybutorem pod względem wartości napojów alkoholowych w Polsce oraz wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce i na Węgrzech. W Polsce, CEDC importuje wiele wiodących na świecie marek, w tym: wina Carlo Rossi, wina Concha y Toro, Metaxa Brandy, Remy Martin Cognac, Guinness, wina Sutter Home, Grant’s Whisky, Jagermeister, E&J Gallo, Jim Beam Burbon, Sierra Tequila, Teachers Whisky, Campari, Cinzano, Skyy Vodka i Old Smuggler. CEDC jest również wiodącym importerem napojów wysokoprocentowych i win z segmentu premium w Rosji, z portfolio takich marek, m.in. jak Hennessey, Moet & Chandon oraz Concha y Toro.
Dodatkowych informacji udzielają:
Beata Szozda
Cosultant
Q&A Consulting
bsz@qaconsulting.pl
www.qaconsulting.pl
Paweł Sobalak
Brand Manager
Żubrówka, Palace Vodka
Pawel.Sobalak@bols.pl
www.zubrowka.pl
Źródło: ''