Crown Aerosols and Speciality Packaging Europe wyprodukowała sześć misternie zdobionych puszek dla Nescafé Azera. Nowa kampania ma wspomóc działania jednej z wiodących marek kawy na świecie.

Nescafé Azera w nowej puszce

Autorami nowych wzorów są studenci drugiego roku projektowania graficznego na Uniwersytecie for the Creative Arts w Wielkiej Brytanii. W projekcie wykorzystane zostały nieodłączne cechy metalu, co pozowoliło powołać do życia dynamikę wzorów. Nowe puszki wykorzystane zostaną w całej edycji Nescafé Azera Americano, Intenso and Espresso.

Crown stworzył żywe, przyciągające wzrok dekoracje, z których każda posiada niepowtarzalny motyw powielany w całym pakiecie. Ideą wykorzystania projektów ma być przedstawienie różnych doświadczeń kulturowych konsumentów kawy. Metal jest idealnym materiałem do utworzenia niepowtarzalnych wzorów. Nowy wygląd puszek zachęci klientów do zakupu, sprawiając, że produkty będą wyróżniać się na sklepowych półkach. Ponadto opakowania mozna w 100% poddać recyklingowi. 

Sztywna, solidna, puszka chroni i konserwuje produkty lepiej i dłużej niż inne formy opakowaniowe. Dodatkowo puszki są hermetycznie zamykane, co uniemożliwia dostawanie się do produktu tlenu i światła oraz zmianę jego wartości odżywczej. Limitowaną edycję można kupić w sklepach Tesco do wyczerpania zapasów.

Zobacz inne projekty Crown