Grupa Raja opiera środkowoeuropejską sieć dystrybucyjną na polskim oddziale. Sprawdź jak rozwija się firma.

RAJAPACK Polska filarem środkowoeuropejskiego rynku

Grupa RAJA jest lider rynku opakowaniowego. Cały proces optymalizacji rynku w Europie Środkowo – Wschodniej ma opierać się na centrum dystrybucyjnym polskiego oddziału. Z początkiem września zamówienia na produkty RAJAPACK z Czech i Słowacji realizowane są dzięki zasobom magazynu mieszczącego się w Warszawie. To zupełnie odmieniona strategia polskiego oddziału, dotychczas czeska filia korzystała z magazynów znajdujących się na terenie Belgii.

Cały proces optymalizacji rynku środkowoeuropejskiego posiada wiele etapów. Poza przeniesieniem obsługi magazynowej, Grupa RAJA wprowadza także zmiany w organizacji struktury logistycznej. Obecnie firma RAJAPACK Polska znajduje się w Warszawie oraz posiada magazyn o powierzchni 6 000 m2. Relokacja pomogła znacznie usprawnić kontakt z klientami i kontrahentami oraz umożliwiła dystrybucję produktów na całą Europę Środkową i Wchodnią. Nowy magazyn posiada 2 200 produktów, które po złożeniu zamówienia, transportowane są do klientów w przeciągu dwóch dni roboczych. By usprawnić pracę polskiego i czeskiego oddziału powstał wspólny katalog produktów oraz tożsame strony internetowe. 

Dzięki zachodzącym zmianom Grupa RAJA chce poszerzyć ekspansję swoich produktów w Europie Środkowej i Wschodniej. Jednym z najistotniejszych wymagań, jakie spełnia firma po modernizacji, jest stała dostępność towaru oraz sprawna logistyka umożliwiająca szybką realizację dostaw. Tak zależne powiązanie środkowoeuropejskich oddziałów Grupy RAJA pozwoli na imponujący rozwój i rosnącą dochodowość.