Szwajcarski producent rozwiązań do nanoszenia kleju nie będzie uczestniczył w targach opakowań interpack, ani w targach mediów drukowanych drupa w lutym/kwietniu 2021. Robatech postępuje w ten sposób odpowiedzialnie w obliczu pandemii Covid-19, stawiając na pierwszym miejscu zdrowie odwiedzających targi i pracowników. Jednocześnie przedsiębiorstwo zapowiada ukierunkowaną na branżę prezentację nowości produktowych na „żywo” za pośrednictwem nowych kanałów komunikacyjnych.

robatech logoRobatech poczuwa się do odpowiedzialności za zapewnienie ochrony zdrowia odwiedzających i pracowników. Mimo ochronnych i wytycznych dotyczących higieny uczestnictwo w targach wiąże się aktualnie z ryzykiem dla zdrowia, oświadcza Martin Meier, CEO grupy Robatech. Ponadto nasi klienci muszą się liczyć z utrudnieniami w podróży i ograniczeniami na targach. Miałoby to istotny wpływ na doświadczenie związane z targami. Ze względu na przenoszenie klasycznej działalności targowej do cyfrowego świata, firma Robatech nie będzie uczestniczyła w marcu i maju 2021 r. fizycznie również w targach CCE, Interzum i Ligna. Można jednak bez ograniczeń uczestniczyć w cyfrowym wydaniu targów.

Pomimo braku fizycznej obecności na targach, firma Robatech zapowiada prezentację swoich nowości produktowych 2021 zgodnie z planem na całym świecie. Klienci z przemysłu opakowań, branży drukarskiej, przemysłu drzewnego i produkcji materacy będą mieli okazję poznać innowacyjne produkty do przemysłowego nanoszenia kleju stosowanego na gorąco i na zimno w całkiem innowacyjny sposób, na żywo i indywidualnie. Dzięki zdecentralizowanym i cyfrowym formatom szwajcarska firma będzie mogła organizować dalej również ukierunkowane na klientów spotkania branżowe, umożliwiając nawiązywanie kontaktów i intensywną wymianę branżowych doświadczeń.

DANE KONTAKTOWE DLA DZIENNIKARZY

Kevin Ahlers, kierownik działu marketingu - marketing-pl@robatech.ch

Lub proszę skontaktować się z lokalnym przedstawicielem prasowym w firmie Robatech.

Więcej informacji o firmie Robatech Polska