W czerwcu 2009 roku odbędą się w Krakowie Targi „FOOD-to-GO”. Będą to targi dla małej gastronomii i systemów „jedzenia na wynos”. Tak sformatowanej imprezy targowej jeszcze w Polsce nie było.

Mamy nadzieję, że szybko wypełni ona niszę w imprezach targowych na polskim rynku gastronomicznym. Naszym założeniem nie jest bowiem tworzenie kolejnej imprezy typu Horeca, ale odpowiedź na oczekiwania branży związane z coraz dynamiczniej rozwijającą się gałęzią gastronomii, jaką jest przygotowywanie potraw na wynos i organizacja barów szybkiej obsługi. Chcemy, aby wystawcy na naszych targach mogli pokazać wszystko co w ich produkcji lub dystrybucji przeznaczone jest dla tzw. „małej gastronomii”: barów szybkiej obsługi, snack-barów, lunch barów, barów sałatkowych, cafeterii, a co nie zawsze przystaje do założeń targów skierowanych do hoteli i dużych restauracji.



Rozwój rynku jedzenia na wynos wiąże się przede wszystkim ze zmianami w kulturze żywieniowej polskich konsumentów. Lokale i firmy gastronomiczne przygotowują więc coraz większą część usług z myślą o konsumentach dynamicznych, szanujących swój czas i pragnących go efektywnie wykorzystać. Tempo życia takich osób ograniczone jest czasem, jaki mogą oni przeznaczyć na posiłki, stąd też coraz częściej wybierają bary szybkiej obsługi lub po prostu zamawiają jedzenie na wynos. Liczba firm i całych sieci gastronomicznych serwujących właśnie tego typu potrawy wzrasta z roku na rok. Tym samym wzrasta liczba osób poszukujących nowych rozwiązań technologicznych i organizacyjnych w swoich biznesach. Osób, które poszukują nowocześniejszych i bardziej wydajnych urządzeń do podgrzewania czy przechowywania potraw, dystrybucji przekąsek, pakowania i transportu. Osób, które szukają efektywnych i bezpiecznych rozwiązań w zakresie utrzymywania świeżości potraw i higieny samych obiektów gastronomicznych.

Broszura targów

Plakat targów

Targi easyFairs FOOD-to-GO , które odbędą się w Krakowie 17 i 18 czerwca 2009 roku są właśnie miejscem, gdzie producenci będą mogli spotkać się z takim właśnie Klientem.

Udział w imprezie i koszty z nim związane utrzymane są na bardzo przystępnym poziomie, a sama organizacja nie wymaga angażowania dużej grupy pracowników. Wszystko w zgodzie z zasadą easyFairs: TIME & COST EFFECTIVE. Krótkie, bo zaledwie dwudniowe targi, organizowane w sercu rynku zbytu i gwarantujące wystawcom bezpośredni dostęp do konkretnego, branżowego klienta, zaowocują niewątpliwie zawarciem korzystnych kontraktów.

Więcej informacji: www.easyfairs.com
Źródło: ''