Smurfit Kappa, która świętuje 40 lat produkcji opakowań typu Bag-in-Box®, ma powody do radości osiągając niezwykły wzrost sprzedaży w Europie, a zwłaszcza we Francji, gdzie sprzedaż w ciągu ostatnich 10 lat zwiększyła się trzykrotnie.

Bag-in-Box Smurfit Kappa świętuje 40 lat działalności

Wzrost sprzedaży produktów zapakowanych w Bag-in-Box® odzwierciedla zmiany w zachowaniu konsumentów i trendach społecznych. Dłuższy okres trwałości, łatwość obsługi oraz maksymalne wykorzystanie produktu stało się bardziej atrakcyjne, zarówno dla konsumentów jak i sprzedawców. Oprócz Francji, sprzedaż opakowań Smurfit Kappa Bag-in-Box® wzrosła również w innych krajach, szczególnie w Argentynie, Danii, Norwegii, Rosji, Szwecji i USA.

Rewolucyjne opakowania Bag-in-Box®, które pojawiły się na rynku w Épernay we Francji w 1977, stale ewoluowały na przestrzeni lat, zyskując dodatkowe rozwiązania, takie jak kran Vitop®, zaawansowane systemy urządzeń napełniających i opakowania Pouch-Up®.

Innowacje te sprawiły, że Smurfit Kappa znalazł się na pozycji lidera w zakresie rozwiązań Bag-in-Box® w Europie. Opakowanie Bag-in-Box® zapewnia właścicielom marek również zwiększone możliwości brandingu w punkcie sprzedaży, co Smurfit Kappa osiąga dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu ShelfSmart.

- "Nasze 40- letnie doświadczenie spowodowało, że byliśmy w stanie wykorzystać wzrost popularności win w Bag-in-Box® w ostatnim czasie. Choć opakowania Bag-in-Box® najczęściej kojarzą się z winem, oferujemy je również dla wielu różnych produktów, w tym soków, masy jajecznej, nabiału, a także dla branży poza- spożywczej, w tym do olei silnikowych i produktów chemicznych" - powiedział Thierry Minaud, CEO Smurfit Kappa Bag-in-Box®.

- "Dzięki niskiej emisji dwutlenku węgla i dłuższemu okresowi trwałości, nasze produkty Bag-in-Box® stanowią bardziej zrównoważony wybór opakowaniowy dla wielu gałęzi przemysłu. Jesteśmy dumni z tego, co dotychczas osiągnęliśmy."

 

Dowiedz się więcej o Smurfit Kappa

 

Źródło: Smurfit Kappa