7UP - powrót legendy chillu w wielkim stylu!

Powraca legendarny bohater kampanii 7UP - Fido Dido. Fido Dido nikomu nie musi imponować, nie podąża za trendami, bo sam je ustanawia, uwielbia tworzyć swoją własną rzeczywistość i nigdy się nie spieszy – zawsze znajduje czas na relaks....

Komentarze: 0

KRAM: Desery lodowe w nowych opakowaniach

Sezon letni zbliża się wielkimi krokami. Dlatego z myślą o kawiarniach, cukierniach i lodziarniach, posiadających w swojej ofercie desery lodowe, firma KRAM poszerzyła kolekcję nadruków standardowych na miskach papierowych o dwa nowe...

Komentarze: 0

Karl Knauer: Świecące opakowania podbijają nowe rynki

Produkty związane z branżą kosmetyczną wymagają niejednokrotnie luksusowej oprawy. Firma Swiss Premium Cosmetics AG jako pierwsza z tego segmentu rynku wykorzystuje spektakularne możliwości, jakie wiążą się z zastosowaniem światła na...

Komentarze: 0

KRAM: Wyjątkowe opakowania świąteczne

Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas dla branży piekarniczej, cukierniczej i HoReca, który wymaga odpowiedniej oprawy graficznej. Firma KRAM, jeden z największych producentów opakowań papierowych, tekturowych oraz folii spożywczej,...

Komentarze: 0

O-I: EXPRESSIONS - Rewolucja w projektowaniu szklanych opakowań

O-I: EXPRESSIONS to innowacyjna usługa, która stworzy producentom z branży spożywczej i napojów zupełnie nowe możliwości marketingowe. Umożliwi przemianę szklanych butelek w wielowymiarowe dzieła sztuki, dzięki cyfrowo drukowanym i...

Komentarze: 0

Czy trend świeżych opakowań podbije polski rynek?

Dawniej opakowania pełniły jedynie funkcję ochronną, obecnie mają też one skuteczny wpływ na poprawę wizerunku danej marki, jak i jej wyniki sprzedaży. Ich design wkracza również na nową drogę, gdyż konsumenci bardzo sobie cenią...

Komentarze: 0