Ishida Europe wprowadziła na rynek nową wersję automatycznych systemów pakowania w kartony (ACP) serii ACP-700 przeznaczonych do pakowania przekąsek i innych suchych produktów. To szybkie, elastyczne i wysoce kompaktowe rozwiązanie dla szerokiej gamy opakowań i kartonów o różnych rozmiarach i formatach.
Ishida Europe wprowadziła na rynek nową wersję automatycznych systemów pakowania w kartony (ACP) serii ACP-700 przeznaczonych do pakowania przekąsek i innych suchych produktów. To szybkie, elastyczne i wysoce kompaktowe rozwiązanie dla...
Najbliższa edycja Kongresu Przemysłu Opakowań, organizowana wspólnie z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi (MTP), odbędzie się w przeddzień targów Taropak, 26 września 2023 w Poznaniu Tematem tegorocznego spotkania będzie „Przemysł...
Zachęceni w czasie pandemii do elektronicznych zakupów Polacy, nadal często kupują w sieci. Mimo słabej koniunktury całej światowej gospodarki, sprzedaż online odnotowuje stały, choć już nie tak spektakularny wzrost. Rozwój e-commerce...
Taśmy pakowe to niedoceniany, lecz niezwykle istotny element całego procesu pakowania. Wybór właściwych produktów może zaowocować znaczną optymalizacją pracy magazynu, co w dłuższej perspektywie przełoży się na duże oszczędności....
Na Targach Edukacyjnych w Poznaniu uhonorowano laureatów IV edycji ogólnopolskiego konkursu edukacyjno-ekologicznego EduPak Polska. Wpłynęły na niego zgłoszenia z ponad 184 placówek oświatowych z całej Polski i w sumie 261 prac. Łącznie w...
totes ISOTONER (UK) reaguje na przedświąteczny popyt, inwestując w automatyczny system pakowania w torby. Zautomatyzowanie procesu pakowania – oferowane przez partnera dystrybucyjnego Yorkshire Packaging Systems (YPS) z wykorzystaniem maszyny...
DE&I (diversity, equity, inclusion) to dziś nie tylko biznesowy trend, o którym rozmawiają eksperci, ale coraz częściej standardowa praktyka zarządzania przedsiębiorstwami, także tymi z obszaru transportu, spedycji i logistyki. Polityka...
Inwestycja w podtrzymywanie i budowanie relacji biznesowych jest zawsze inwestycją trafioną. Sprawdzonym sposobem na zwrócenie uwagi kontrahentów jest wysyłka paczek marketingowych. W dobie rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa,...