Konferencja Packaging: Marketing & Technology
- Data rozpoczęcia
- 2015-11-27
- Data zakończenia
- 2015-11-27
- Miejsce
- Warszawa
- Organizator
- Instytut PWN
27 listopada 2015 w Warszawie odbędzie się konferencja dotycząca nowych technologii sprawdzonego wdrożenia oraz skutecznego marketingu.

Opakowanie jest jednym z kluczowych aspektów decydujących o zainteresowniu produktem i przywiązanu Klientów do marki. W fazie projektu opakowania istotne jest stosowanie nowoczesnych wzorów technologii oraz koszystanie z innowacji, które napływaja do nas z zagranicznych rynków. Konferencja Packaging: Marketing & Technology to jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku przygotowana pod patronatem Polskiej Izby Opakowań.
Podczas tego wydarzenia zderzą się ze sobą trzy spojrzenia na opakowanie: design, marketing i technologie.
Tematyka konferencji:
- Co koniecznie brać pod uwagą przy projektowaniu i wykonywaniu opakowania, aby stało się ważnym instrumentem marketingu i gwarantowało sukces sprzedażowy?
- Jak szukać ułatwień logistycznych i rozwiązań technicznych które zoptymalizują współpracę z dostawcą opakowań?
- Jak z korzyścią dla produktu zadbać o „obudowanie opakowania”: digitalizacja, interaktywne etykiety, treści i kody odsyłające do mediów społecznościowych?
- W jaki sposób szybciej niż konkurencja dostrzec i wykorzystać zagraniczne trendy: kolory, formy, materiały?
- Jakie są obecne wymogi dotyczące bezpieczeństwa opakowania i jak zminimalizować koszty przy zastosowaniu najnowszych technologii?
Wsród prelegentów zanjdą się praktycy, opiniotwórczy eksperci, którzy podzielą się swoją unikalną wiedzą. Podczas konferencji wystąpią m.in.:
- dr hab. inż. Hanna Żakowska, prof. COBRO, Zastępca Dyrektora ds. Naukowych, COBRO-Instytut Badawczy Opakowań
- Wacław Wasiak, Dyrektor, Polska Izba Opakowań
- Andrzej Burgs, General Manager, Sygnis Sp. z o.o.
- Aleksandra Wojdyn-Ludwisiak, Dyrektor ds. Handlowych i rozwoju opakowań na rynek międzynarodowy, Sonoco