Konferencja Packaging: Marketing & Technology
- Data rozpoczęcia
- 2016-10-14
- Data zakończenia
- 2016-10-14
- Miejsce
- Warszawa
- Organizator
- Instytut PWN
II edycja konferencji Packaging: Marketing & Technology odbędzie się 14 października w Hotelu AIRPORT OKĘCIE w Warszawie. Podczas spotkania specjaliści przedstawią rozwiązania technologiczne, projektowania i rebrandingu opakowań.

Osoby związane ze światem opakowań codziennie zmagają się z trudnymi decyzjami:
- Z jakiego materiału wykonać opakowanie – papier czy folia, szkło czy plastik?
- Jak dobrać opakowanie, aby produkt był prawidłowo przechowywany i transportowany?
- W jaki sposób można przedłużyć trwałość produktu?
- Jak przygotować graficznie opakowania, aby klient wybrał właśnie ten produkt?
Do współpracy zaproszono praktyków, którzy podzielą się z Państwem unikalną wiedzą i swoimi doświadczeniami. Odpowiedzą na nurtujące pytania z zakresu technologii, projektowania i rebrandingu opakowań.
Podczas konferencji wystąpią m. in.:
Maciej Karłowicz: Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania.
Andrzej Kornacki: Jaką etykietę zastosować ? Przegląd możliwości technologicznych.
Michał Kociankowski: Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta.
Joanna Kwiczor: Trendy w projektowaniu opakowań. Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów.
Dorota Kałowska: Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań.
Krzysztof Polak: Język wizualny opakowań premium. Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci.
Monika Żuraw: Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym.
Małgorzata Leniarska: Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii.