Data publikacji: .    Data aktualizacji: 2009-12-15

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu.

Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podali w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów związanych z działaniem na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów firm, osób działających na własny rachunek, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz uczestników kursów i szkoleń menedżerskich. Książka:

- przekonuje, że firma powinna oferować klientom przede wszystkim korzyści, a nie produkty.
- ukazuje różnice w strategii działania na rynku produktów konsumpcyjnych i na rynku produktów przemysłowych;
- omawia wpływ marki i opakowania na postrzeganie produktu przez konsumenta;
- przedstawia poszczególne fazy cyklu życia produktu;
- omawia strategie wprowadzania nowego produktu na rynek;
- pokazuje rozwiązania organizacyjne zarządzania produktem w firmie

Mruk H., Rutkowski I.
cena: 19,30 zł
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne / ISBN: 83-208-1165-1 / Wydanie 2 zmienione (1999) Miękka oprawa (wymiary 160x205 mm) (stron 230)
Źródło: ''

Komentarze