Szkolenie „Poligrafia w marketingu”
- Data rozpoczęcia
- 2017-04-27
- Data zakończenia
- 2017-04-27
- Miejsce
- Warszawa
Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca „Świata DRUKU”, organizuje, w ramach Akademii Wiedzy, jednodniowe szkolenie „Poligrafia w marketingu”, przeznaczone dla pracowników działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych, a także dla wszystkich zainteresowanych.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią.
Program
1. Merytoryczne i techniczne przygotowanie publikacji:
- projektowanie reklam i publikacji marketingowych (dobór materiałów wyjściowych, cechy dobrego projektu),
- terminy stosowane w procesie przygotowania publikacji,
- podstawowe zasady składu i łamania,
- przygotowanie tekstu, grafik, reklam; RGB a CMYK; zasady umieszczania reklam w publikacji; DTP,
- postać elektroniczna publikacji a wydruk,
- zasady korekty.
2. Papier i inne podłoża do druku (rodzaje, gramatury, formaty).
3. Proces poligraficzny:
a) przygotowalnia (prepress)
- odwzorowywanie kolorów, CMYK a Pantone,
- technologia,
- zarządzanie barwą,
- proofing kontraktowy,
b) drukowanie (press)
- najczęściej stosowane techniki druku (offset, wklęsłodruk, typografia, fleksografia, sitodruk, tampodruk, druk cyfrowy mało- i wielkoformatowy),
- podstawowa technika poligrafii: offset (maszyny drukujące, farby, farby specjalne),
- druk cyfrowy (personalizowany, na żądanie, masowy),
- druk cyfrowy wielkoformatowy,
- łączenie technik drukarskich,
c) obróbka po druku (postpress)
- uszlachetnianie publikacji (foliowanie/laminowanie, lakierowanie, lakierowanie wybiórcze, tłoczenie folią, wykrawanie),
- introligatornia (zszywanie, klejenie, oprawa) druków tradycyjnych i cyfrowych.
4. Współpraca z agencją reklamową i studiem graficznym.
5. Współpraca z drukarnią i optymalizacja kosztów:
- komunikacja,
- jaką drukarnię wybrać,
- jak napisać dobre zlecenie,
- jak kalkulować zlecenie, żeby było dobrze wykonane jakościowo i konkurencyjne cenowo,
- jak reklamować źle wykonane zlecenie.
Termin: 27 kwietnia 2017 r., w godz. 9:00-17:00
Miejsce: Centrum Hotelowo-Konferencyjne Wald, ul.Połczyńska 52, Warszawa
Zapoznaj się z regulaminem i wyślij formularz zgłoszeniowy
Źrodło: Polski Drukarz