Data rozpoczęcia
2017-04-04
Data zakończenia
2017-04-04
Miejsce
Warszawa

Kolejna III edycja warsztatów: "Jak opakować brandy? Dowiedz się od praktyków, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę", jest organizowane w ramach Akademii Wiedzy przez Wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawcę miesięcznika „Świat DRUKU” oraz spółkę Targi w Krakowie - organizatora targów Packaging Innovations wraz z partnerami.

Warsztaty:

Warsztaty kierowane są do brand managerów, product managerów, pracowników działów marketingu i właścicieli małych firm. Zostaną one poprowadzone przez specjalistów - praktyków: w dziedzinie zarządzania wizerunkiem marki, projektowania, przygotowania projektów do druku, uszlachetniania druków, materiałów wykorzystywanych do tworzenia opakowań. 

Uczestnicy warsztatów będą mieli okazję dowiedzieć się czym jest design świadomy, czyli jak projektować opakowania skuteczne, jak tworzyć wizerunek marek własnych, jak wykorzystać doświadczenia innych w procesie kreacji i produkcji opakowania. Będzie można zapoznać się także z nowościami w zakresie uszlachetnień i dowiedzieć się, jakie efekty przynoszą różne metody zdobienia druku. Eksperci doradzą też, jakie podłoża drukowe nadają się do realizacji danego projektu opakowania i jak będą współgrać z uszlachetnieniami. Ciekawym tematem będą rozwiązania do zabezpieczania produktu i ochrony marki, które można wprowadzać przy cyfrowym zadruku opakowań.

Szczegółowy program, regulamin i formularz rejestracyjny będzie dostępny tutaj na początku lutego 2017 r.

Udział jest bezpłatny dla wszystkich tych, którzy zarejestrują się na warsztaty do dnia 24 marca 2017 r. i zapoznają się z regulaminem warsztatów na powyższej stronie. Dla gości, którzy zgłoszą swój udział po tym terminie, opłata za udział wyniesie 123 zł brutto. Ilość miejsc jest ograniczona.

 

Więcej szczegółów