Nowa odsłona pudełek opakowaniowych od firmy Amazon.com. Dotychczas opakowania nosiły jednie logo przedsiębiorstwa. Zmiana ma odświeżyć nieco wizerunek firmy i jeszcze bardziej spersonalizować pudełka.

Pudełka kartonowe z bajki od Amazon.com

Firma Amazon.com nawiązała współpracę z Universal Pictures oraz Illumination Entertainment. W efekcie dawne pudełka zmieniły kolor na żółty. Ponadto nadrukowano na nich grafiki z postaciami z kreskówki "Minionki". Premiera filmu animowanego w Polsce będzie miała miejsce 26 czerwca. Kreskówka stanowi prequel do znanego i lubianego wśród widzów, zarówno dzieci, jak i dorosłych, filmu „Jak ukraść księżyc”. Zamieszczenie żółtych stworków na pudełkach firmy Amazon.com to pomysł Universal Pictures. To jak narazie jedyny taki przypadek, by Amazon.com zdecydował się oddać powierzchnię swych pudełek opakowanowych na potrzeby zewnętrznych reklamodawców.

Dotychczas jedynym odstępstem od szarych pudełek było zastosowanie przez firmę spcjalnej taśmy pakowej z nadrukiem reklamowym programu oferującego klientom dwudniową dostawę oraz dostęp do ponad 25 tys. programów telewizyjnych i filmów po dokonaniu wpłaty kilkudziesięciu dolarów – firmy Pirme. W ramach umowy Amazon.com uruchomiła w internecie także outlet innych produktów sygnowanych logo nowej animacji. Nowe opakowania mają wzmocnić pozytywny odbiór firmy przez klientów i mile zaskoczyć wszystkich odbierających paczki.