Eksperci DS Smith twierdzą, że obostrzenia związane z pandemią COVID-19 spowodowały ewolucję zachowań konsumenckich. W efekcie doszło do narodzin nowego rodzaju konsumenta tzw. fusion shopper. Tego typu osoba dzieli swój czas na zakupy w sklepach stacjonarnych, internetowych i click&collect, stawiając detalistów przed ogromną presją nadążenia za nowymi nawykami zakupowymi.
Eksperci DS Smith twierdzą, że obostrzenia związane z pandemią COVID-19 spowodowały ewolucję zachowań konsumenckich. W efekcie doszło do narodzin nowego rodzaju konsumenta tzw. fusion shopper. Tego typu osoba dzieli swój czas na zakupy w...
W zakładzie napojowym PepsiCo w Michrowie właśnie ruszyła niezwykle nowoczesna, wydajna i uniwersalna linia do produkcji napojów w opakowaniach szklanych. W tym jednym z największych zakładów tej branży na terenie całej Europy produkowane...
Kraków, Polska, 31 maja 2021 roku - CANPACK (dalej „Spółka” lub „Grupa”), globalny producent aluminiowych puszek do napojów i opakowań dla przemysłu produkcji napojów i żywności, z przyjemnością przedstawia zbiorcze wyniki za rok...
Wiosna 2021 roku to kamień milowy w działalności firmy viscotec, oddziału austriackiego dostawcy maszyn Starlinger & Co GmbH; dzięki współpracy z klientami firma osiągnęła właśnie imponujący poziom wskaźnika mocy produkcyjnych dla...
Konsumenci coraz świadomiej sięgają po produkty firm, dla których kwestia transparentności i poszanowania zasad zrównoważonego rozwoju nie jest chwilowym trendem,
a filozofią prowadzenia biznesu. Marką, która doskonale to rozumie i w ten...
WasteMaster – który wprowadził pierwszą w Polsce internetową platformę obrotu odpadami – rozwija kolejną funkcję i oferuje kompletną usługę zagospodarowania odpadów. Jest ona skierowana do przedsiębiorstw. Zapewnia im wyszukanie...
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Masterchem Logoplaste postanowił poszerzyć portfolio o nowe serie opakowań dedykowanych produktom kosmetycznym.
Odpowiedzi na to pytanie poszukał Krzysztof Gonciarz, który wraz z Michałem Pirógiem, Joanną Krupą, Joanną Jabłczyńską i wieloma innymi dołączył do najnowszej kampanii Żywiec Zdrój celebrującej to bezprecedensowe zobowiązanie
Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój powołały Koalicję na rzecz retencji „Dbamy o wodę”, by poprzez edukację i współpracę z podmiotami prywatnymi i publicznymi aktywizować do działania na rzecz ochrony zasobów wodnych Żywiecczyzny....