Grupa Kapitałowa ERG S.A. zanotowała w I półroczu 2018 r. zysk netto na poziomie 1,56 mln zł wobec zysku netto wynoszącego w pierwszym półroczu 2017 - 1,8 mln zł. Przychody ze sprzedaży ogółem wyniosły 46,86 mln zł w porównaniu do...
Karton CKB Nude znajdujący się w ofercie firmy Stora Enso jest odpowiedzią na potrzeby klientów, oczekujących odnawialnego, proekologicznego materiału opakowaniowego o naturalnym wyglądzie i dotyku, który można poddać recyklingowi. Jak...
Ruszyła II edycja konkursu ekologiczno-edukacyjnego EduPak Polska. W tegorocznej edycji pojawiło się kilka nowości, ale nie zabraknie tego, co najlepsze, czyli nauki poprzez kreatywną zabawę, wystawy wszystkich prac na targach Glass w Poznaniu...
W związku ze zbliżającymi się Targami ALL4PACK Paris, które odbędą się w dniach 26 – 29 listopada br., przy współpracy z EPDA (European Brand & Packaging Design Association), organizatorzy Targów zwrócili się do 22 designerów z 16...
Podczas targów Luxe Pack Monaco, które odbywały się w dniach 1-3 października br. i skierowanych do osób i firm działających na rynku opakowań luksusowych, miała miejsce światowa premiera API Trends Folio 2019/2020. Jest to kolejna edycja...
System inspekcji X-ray firmy Ishida umożliwia czołowemu niemieckiemu producentowi wędlin i wyrobów mięsnych, firmie Goldschmaus Natur, realizację najwyższej jakości produkcji spożywczej, jakiej wymaga się przy eksporcie frankfurterek do...
Legendarny smak Pepsi pasuje do każdej dekady i każdego pokolenia. Również w tym roku wybrało go 59% uczestników Wyzwania Smaku*. W podziękowaniu za wspólną zabawę i pozytywne emocje, PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję...
W maju br. park sprzętowy drukarni Vacat wzbogacił się o półformatową arkuszową maszynę offsetową Rapida 75PRO-5+L ALV2, dostarczoną przez KBA CEE. To kolejne już zaawansowane rozwiązanie marki Koenig & Bauer, które znalazło się w tym...
Zakończyła się już IV edycja Label Innovations – cyklu konferencji i warsztatów skoncentrowanych wokół opakowań i etykiet, pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.