Wielkimi krokami zbliża się grudzień a wraz nim magiczny czas świąt i prezentów. Zależnie od regionu Polski przynosi je Święty Mikołaj, Gwiazdor, Aniołek czy Dzieciątko, choć coraz częściej jego posłańcem jest po prostu kurier. Rynek e-commers w Polsce od wielu lat dynamicznie rośnie i oceniany jest już nawet na 100 mld zł rocznie, a jak wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej internauci korzystający z zakupów online stanowią ok. 77 proc. wszystkich badanych.
Wielkimi krokami zbliża się grudzień a wraz nim magiczny czas świąt i prezentów. Zależnie od regionu Polski przynosi je Święty Mikołaj, Gwiazdor, Aniołek czy Dzieciątko, choć coraz częściej jego posłańcem jest po prostu kurier....
Wszystkie placówki oświatowe, w tym przedszkola i szkoły podstawowe i ponadpodstawowe, serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie ekologiczno-edukacyjnym EduPak Polska. Obecnie trwa zbieranie zgłoszeń do IV edycji, które potrwa do 31...
Grupa RAJA – największy w Europie dystrybutor materiałów opakowaniowych – wprowadza na polski rynek cztery nowe produkty, które eliminują plastik tam, gdzie wydawał się on niezastąpiony w procesie pakowania. Obok papierowego stretch’u...
Grupa Akomex zajęła ex eaquo pierwsze miejsce w kategorii „Opakowanie Smaku – opakowanie dla żywności” w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie „Art of Packaging 2022 - Professional”.
Międzynarodowe targi zrównoważonych rozwiązań z sektora opakowań i intralogistyki, ALL4PACK są źródłem inspiracji i wspierają przedstawicieli branży w obliczu obecnych i przyszłych wyzwań. Z tej perspektywy targi wyróżniają się...
Masz nietypowe wymagania? Wydaje Ci się, że maszyna której potrzebujesz jeszcze nie została wyprodukowana, a może nawet wymyślona? Możliwe, że tak właśnie jest.
Basell Orlen Polyolefins Sprzedaż Sp. z o.o. („BOPS”) realizując potrzeby i wymagania Gospodarki Obiegu Zamkniętego, swą ofertę handlową wzbogaciła o kolejne, innowacyjne gatunki cyrkularne. Jest to możliwe dzięki rozwiązaniom...
Ciągły rozwój branży e-commerce wpływa znacząco na rynek opakowań. Konsumenci coraz częściej kupują przez Internet, a ich średnia wieku rośnie. Zamawianie produktów bez konieczności wychodzenia z domu staje się nie tylko modne, ale i...