Data rozpoczęcia
2019-04-02
Data zakończenia
2019-04-02
Miejsce
Warszawa

Najbliższa, V edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół trendów: ekologicznego i premium w branży opakowań oraz szans rozwojowych, jakie mogą one przynieść producentom. Będzie to okazja, aby nie tylko dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji. To będzie również szansa na poszukanie nowych aspektów przewagi konkurencyjnej dla własnych produktów.

V edycja konferencji Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie?”

Podczas tegorocznej edycji targów opakowaniowych Packaging Innovations, w dniu 2 kwietnia 2019 odbędzie się kolejna - już V edycja konferencji Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie?”

Konferencja jest jedynym wydarzeniem w Polsce, na którym eksperci w dziedzinie opakowań i marketingu odnoszą się do aktualnych trendów opakowaniowych, badań rynkowych i marketingowych oraz regulacji prawnych, otwierając nowe perspektywy przed uczestnikami.

Tematem przewodnim najbliższej edycji jest „Eko, które kupi konsument - czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”

 

O czym opowiedzą eksperci na konferencji?

  • Wyjaśnią - co to znaczy rozszerzona odpowiedzialność producenta w kontekście wprowadzania na rynek towarów, które w rezultacie ich zużycia stają się odpadami? Czego oczekuje ustawodawca od producentów w kontekście ochrony środowiska? Eksperci zapoznają uczestników konferencji z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego regulującymi rozszerzoną odpowiedzialność producenta, obowiązki rejestrowe, ewidencyjne i sprawozdawcze. Będzie również możliwość zdobycia wiedzy na temat kolejnych nowelizacji prawnych w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, zaplanowanych na rok 2019 oraz uzyskania odpowiedzi na pytanie - przed jakimi zmianami stoją producenci i konsumenci?
  • Przedstawią zakamarki motywacji zakupowych generacji konsumentów X, Y, Z oraz istotne różnice pomiędzy pokoleniami. Najmłodsze pokolenie uważa, że “eko ich nie kręci”. Na co więc zwracają uwagę podejmując decyzje zakupowe?
  • Opowiedzą o przyszłości marek premium w kontekście rozwoju trendu ekologicznego. Czy trend ekologiczny stanowi zagrożenie dla rozwoju marek premium? 
  • Pozwolą popatrzeć na trend eko oczami grafika kreatywnego. Decyzje zakupowe w dużej mierze podejmowane są na podstawie wyglądu opakowania. Eksperci opowiedzą o tym, jak stworzyć wizerunek marki ekologicznej oraz uzyskać efekt tzw. czystej etykiety, poprzez projekt graficzny etykiety lub opakowania. Będzie można dowiedzieć się, co sprawia, że projekt graficzny zwraca uwagę konsumenta.
  • Przedstawią najnowsze, ekologiczne podłoża opakowaniowe, przedstawią ich właściwości i zastosowania. To niebywała okazja, aby poszukać atrakcyjnych rozwiązań opakowaniowych dla własnych produktów oraz dowiedzieć się, czym się kierować przy wyborze rozwiązań.
  • Przedstawią rozwiązania etykietowe, które są nie tylko atrakcyjne dla konsumentów, ale również wpisują się w zrównoważony rozwój firmy. 



Zdobytą wiedzę będzie można wykorzystać w kreatywnych warsztatach opakowaniowych, podczas których będzie można stworzyć kolejne wersje koncepcji kreatywnych etykiety, atrakcyjnej dla poszczególnych pokoleń konsumentów X, Y, Z. 

 

Data: 2 kwietnia 2018 r. 

Miejsce: Targi Packaging Innovations w Warszawie, Centrum Wystawiennicze EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna „C”

Bilety i informacje o konferencji na www.labelinnovations.pl 

 

Konferencja będzie doskonałą okazją do nawiązania wielu kontaktów biznesowych z ekspertami z wielu dziedzin: technologii opakowań, marketingu i prawa. To niezwykła szansa na zdobycie cennej wiedzy, nie tylko w dziedzinie opakowań, ale również w zakresie przepisów prawnych dotyczących gospodarki odpadami. Jest to szansa do znalezienia gotowych rozwiązań wdrożeń zgodnych z przepisami prawnymi dotyczącymi gospodarki odpadami, ale również otrzymania wskazówek, które będą doskonałym wsparciem w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju oraz pomogą zwiększyć przewagę konkurencyjną własnych produktów na rynku. 

 

V edycja Label Innovations – plan wydarzenia:

  • 09:00 – 09:30
    Rejestracja
  • 09:30 – 10:00
    Rozszerzona odpowiedzialność producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub produkty w opakowaniach” – Daniel Chojnacki, Tymon Grabarczyk z kancelarii prawnej Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
  • 10:00 – 10:40
    „Odkryj motywacje zakupowe konsumentów pokoleń X,Y,Z”, dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • 10:40 – 11:10
    „Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii” - Katarzyna Kozińska, Managing Director Poland API Group plc
  • 11:10 – 11:25 
    P
    rzerwa
  • 11:25 – 11:55
    „Czy wyznacznikiem "eko" są zielone listki? Co to znaczy "ekologiczny" w projektowaniu graficznym?” – Jarosław Grzesica, CEO w agencji kreatywnej This
  • 11:55 – 12:25
    „Trendy wśród podłoży do druku etykiet” - Izabela Antczak, Technical Sales Manager w UPM Raflatac
  • 12:25 – 13:00 
    P
    rzerwa
  • 13:00 – 13:45
    „Eko, które kupi konsument - czyli o etykietowych ekoinnowacjach” - Iwona Studzińska, Dyrektor Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf
  • 13:45 – 15:15
    „Stwórz koncepcję kreatywną opakowania dla konsumenta generacji X, Y, Z” - moderator warsztatów: dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • 15:15 – 15:30 
    P
    ytania do prelegentów, rozmowy w kuluarach

 

Źródło: Etykiety.pl Etigraf