W ostatniej prognozie, opublikowanej w sierpniu 2008 r., firma eMarketer przewidywała wzrost wydatków na reklamę online w USA z 24.5 miliarda USD w 2008 r. do 28.5 miliarda USD w 2009 r. eMarketer porównywał swoje prognozy wydatków na reklamę...
Belvedere to pierwsza ekskluzywna wódka na świecie. Powstaje 40 km od Warszawy, w samym sercu Polski, w Polmosie Żyrardów i jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek na świecie.
Po udanym odnowieniu marki farb Colortrend w 2006 r. pakowanych w etykietowane w formie (IML) wiaderka RPC Containers Oakham producent wybrał to samo zestawienie pojemnika i etykiety do dwóch nowych serii produktów. Jednocześnie trzecia linia...
Ekspozycja targów POLEKO o powierzchni ponad 15.500 mkw obejmuje następujące sektory branżowe: Woda i ścieki, Energia, energia odnawialna, Odpady i recykling, Powietrze, hałas i wibracje, Aparatura kontrolno-pomiarowa i Edukacja ekologiczna....
Bacardi-Martini Polska wprowadza w połowie października 2008 r. nowe opakowanie dla luksusowego koniaku Otard VSOP. Efektem pracy projektantów jest stalowe, minimalistyczne w formie opakowanie.
Dwadzieścia firm, organizacji i osób wytypowanych zostało do odbioru statuetek Mecenas akcji „Drzewko za butelkę”®, które rozdane zostały podczas V edycji Forum Ekologicznego Branży Chemicznej w Toruniu.
Na cztery dni Poznań zmienił się w międzynarodową arenę prezentacji rozwiązań technologii pakowania i logistyki. W ramach Międzynarodowego Salonu Techniki Pakowania i Logistyki TAROPAK (15 – 18 września br) można było zapoznać się z...
W ślad za wprowadzeniem pod koniec września przez firmę Stora Enso kartonu Performa Alto, początek października przyniósł kolejny premierowy produkt w ofercie skandynawskiego koncernu. Jest nim karton graficzny Aurocard, oferujący wysoki...
Na poznańskich targach Taropak, ploter UV - Durst RHO 700 - zdobył Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich. Nagroda ta potwierdza innowacyjność, unikalność i wysoką jakość jaką prezentuje ploter Durst RHO 700 w wielkoformatowym...