Po udanym odnowieniu marki farb Colortrend w 2006 r. pakowanych w etykietowane w formie (IML) wiaderka RPC Containers Oakham producent wybrał to samo zestawienie pojemnika i etykiety do dwóch nowych serii produktów. Jednocześnie trzecia linia...
Bacardi-Martini Polska wprowadza w połowie października 2008 r. nowe opakowanie dla luksusowego koniaku Otard VSOP. Efektem pracy projektantów jest stalowe, minimalistyczne w formie opakowanie.
Dwadzieścia firm, organizacji i osób wytypowanych zostało do odbioru statuetek Mecenas akcji „Drzewko za butelkę”®, które rozdane zostały podczas V edycji Forum Ekologicznego Branży Chemicznej w Toruniu.
Na cztery dni Poznań zmienił się w międzynarodową arenę prezentacji rozwiązań technologii pakowania i logistyki. W ramach Międzynarodowego Salonu Techniki Pakowania i Logistyki TAROPAK (15 – 18 września br) można było zapoznać się z...
W ślad za wprowadzeniem pod koniec września przez firmę Stora Enso kartonu Performa Alto, początek października przyniósł kolejny premierowy produkt w ofercie skandynawskiego koncernu. Jest nim karton graficzny Aurocard, oferujący wysoki...
Amerykański koncern ujawnił rewolucyjne zmiany, które wprowadzi w swoim logo. Są one częścią planowanej globalnej przemiany marki, która będzie kosztować 1,2 mld USD.
Plastik jest wszechobecnym, dobrze znanym w codziennym życiu tworzywem. Do jego największych zalet należą – atrakcyjna cena, niska masa, wysoka wytrzymałość, nieprzepuszczalność dla gazów i wody, przeźroczystość, możliwość...