Reklama internetowa: wzrost o 54%

Według szacunków CR Media Consulting S.A. przedstawionych w najnowszym rocznym Ad.media Raporcie, przychody reklamowe w ujęciu netto wzrosły w 2006 roku, zgodnie z przewidywaniami, o 9,9%. CR Media Consulting S.A. przewiduje w latach 2007 - 2009...

Komentarze: 0

Rozwój rynku opakowań w Polsce

Rozwój stosunkowo młodego polskiego rynku usług designerskich można podzielić na kilka okresów, z których każdy charakteryzował się innym podejściem do zagadnień marki i jej rozwoju - pisze Joanna Roszkowska, prezes firmy Studio DN.

Komentarze: 0

Nowe ekologiczne opakowania firmy Epson

Firma Seiko Epson Corporation („Epson”) zamierza zmienić opakowanie kaset z tuszem do drukarek wielkoformatowych. Obecnie są one wytwarzane z białej tektury, która zostanie zastąpiona tekturą brązową, pochodzącą w 100% z odzysku...

Komentarze: 0

Rynek reklamowy: internet na topie

Wartość rynku reklamowego w 2006 roku przekroczyła w Polsce 5,6 mld zł i jest o 10,4 proc. wyższa niż rok wcześniej, poinformował Presserwis powołując się na najnowszy raport domu mediowego Starlink. Najwyższy wzrost w 2006 roku...

Komentarze: 0