Stora Enso poinformowała o swoich wynikach finansowych za 1. kwartał 2021 r. W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. firma zwiększyła o 3,1% przychody ze sprzedaży, poprawie uległ również zysk operacyjny EBIT (wyniósł on 328 mln euro) oraz marża zysku EBIT (14,1%). Stora Enso odnotowała również wyższy poziom przepływów gotówkowych, które zamknęły się kwotą 185 mln euro. Poinformowano o podjęciu kolejnych kroków, mających poprawić rentowność całej grupy i skoncentrować jej działalność na przyszłościowych segmentach rynkowych. Wobec odradzającej się gospodarki globalnej i zwiększonego popytu na produkty oferowane przez Stora Enso, kierownictwo koncernu zakłada, że zysk operacyjny w całym roku 2021 będzie na poziomie wyższym niż ten odnotowany w ub.r.
Stora Enso poinformowała o swoich wynikach finansowych za 1. kwartał 2021 r. W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. firma zwiększyła o 3,1% przychody ze sprzedaży, poprawie uległ również zysk operacyjny EBIT (wyniósł on 328 mln euro)...
Firma DS Smith, producent ekologicznych opakowań, jako pierwsza w branży opakowaniowej zaprezentowała tzw. Wskaźniki Projektowania dla Obiegu Zamkniętego (Circular Design Metrics), które pozwolą klientom firmy ocenić, czy stosowane przez...
Logistyka i transport produktów w wielu branżach wymaga zapakowania towaru tak, aby był bezpieczny, właściwie oznaczony, a zarazem atrakcyjny dla końcowego użytkownika. Warto poznać technologię pakowania, dostarczaną przez firmę...
Targi Packaging Innovations oraz Spółka Aniflex mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w kolejnej odsłonie konferencji Packaging [R]evolution, znanej Państwu z poprzednich edycji Targów, tym razem w wersji on-line. W oczekiwaniu na...
Ekologiczne opakowania dla e-commerce są stają się normą dla wielu firm. Przede wszystkim przynoszą korzyść dla środowiska, ale również pozwalają sprostać oczekiwaniom coraz bardziej wymagających klientów.
Konsumenci coraz świadomiej sięgają po produkty firm, dla których kwestia transparentności i poszanowania zasad zrównoważonego rozwoju nie jest chwilowym trendem,
a filozofią prowadzenia biznesu. Marką, która doskonale to rozumie i w ten...
WasteMaster – który wprowadził pierwszą w Polsce internetową platformę obrotu odpadami – rozwija kolejną funkcję i oferuje kompletną usługę zagospodarowania odpadów. Jest ona skierowana do przedsiębiorstw. Zapewnia im wyszukanie...
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Masterchem Logoplaste postanowił poszerzyć portfolio o nowe serie opakowań dedykowanych produktom kosmetycznym.
Kolejne sieci handlowe deklarują wprowadzenie do sprzedaży zestawów wykrywających przeciwciała SARS-CoV-2, jak i samego wirusa. Budzi to wiele pytań o ich jakość, a także skuteczność w zakresie bezpieczeństwa ochrony produktu, jak i...
Odpowiedzi na to pytanie poszukał Krzysztof Gonciarz, który wraz z Michałem Pirógiem, Joanną Krupą, Joanną Jabłczyńską i wieloma innymi dołączył do najnowszej kampanii Żywiec Zdrój celebrującej to bezprecedensowe zobowiązanie