Starlink: rynek reklamowy I-III 2007

Wartość polskiego rynku reklamowego w I kw. 2007 r. wyniosła 1,3 mld zł. Najwyższą dynamiką cechuje się reklama internetowa, najmniej zyskały dzienniki - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink.

Komentarze: 0

Nowy papier opakowaniowy firmy Stora Enso

Pod koniec kwietnia w ofercie działu Speciality Papers koncernu Stora Enso pojawił się nowy papier przeznaczony do luksusowych, miękkich opakowań na kawę – LumiLabel G. Pierwsza prezentacja tego produktu odbyła się podczas konferencji...

Komentarze: 0

Nowe możliwości znakowania opakowania

Firma Videojet Technologies Sp. z o.o. wprowadziła na rynek urządzenie, dzięki któremu opakowanie produktów w czasie akcji promocyjnej wcale nie musi pociągać za sobą dodatkowych kosztów.

Komentarze: 0

Recykling opakowań szklanych w Polsce

Wśród odpadów komunalnych (w masie tych odpadów dominują opakowania) szkło stanowi około 10 %. Największy udział w masie odpadów stanowią butelki i słoje. Szacuje się, że w Polsce na jednego mieszkańca przypada około 18 kg odpadów...

Komentarze: 0

Rewolucja w projektowaniu opakowań

DeskPack 3-dx to najnowszy profesjonalny plug-in Esko do Adobe Illustratora przeznaczony do projektowania opakowań w technice 3D. Plug-in pozwala na wizualizację projektu w technologii 3D, dzięki czemu projektant ma możliwość wcześniejszego...

Komentarze: 0

"Drzewko za butelkę" 2007

Już po raz piąty w wybranych miejscowościach całego kraju odbędzie się ekologiczna akcja edukacyjna „Drzewko za butelkę”, której inicjatorem są firmy chemiczne, dystrybucyjne oraz organizacje odzysku zajmujące się recyklingiem...

Komentarze: 0

Cykl szkoleń Anatlis i 3M w Warszawie

18 kwietnia 2007 w restauracji Boathouse w Warszawie odbyło się drugie z zaplanowanej serii szkoleń dotyczące zastosowań folii 3M.

Komentarze: 0

Tetra Pak inwestuje 60 mln EURO w Chinach

Szwedzka firma opakowaniowa Tetra Pak (Lund; www.tetrapak.com) zainwestuje około 60 mln EURO w nowe zakłady opakowaniowe w miejscowości Hohhot w Chinach.

Komentarze: 0

Reklama internetowa - 60 procent w górę

Z roku na rok, reklama internetowa staje się poważną gałęzią gospodarki. Dynamika wzrostu tego rynku bije na głowę reklamę w telewizji, radiu i kinie, nie wspominając o prasie drukowanej.

Komentarze: 0