Wartość polskiego rynku reklamowego w I kw. 2007 r. wyniosła 1,3 mld zł. Najwyższą dynamiką cechuje się reklama internetowa, najmniej zyskały dzienniki - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink.
Wartość polskiego rynku reklamowego w I kw. 2007 r. wyniosła 1,3 mld zł. Najwyższą dynamiką cechuje się reklama internetowa, najmniej zyskały dzienniki - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink.
Pod koniec kwietnia w ofercie działu Speciality Papers koncernu Stora Enso pojawił się nowy papier przeznaczony do luksusowych, miękkich opakowań na kawę – LumiLabel G. Pierwsza prezentacja tego produktu odbyła się podczas konferencji...
Firma Videojet Technologies Sp. z o.o. wprowadziła na rynek urządzenie, dzięki któremu opakowanie produktów w czasie akcji promocyjnej wcale nie musi pociągać za sobą dodatkowych kosztów.
Wśród odpadów komunalnych (w masie tych odpadów dominują opakowania) szkło stanowi około 10 %. Największy udział w masie odpadów stanowią butelki i słoje. Szacuje się, że w Polsce na jednego mieszkańca przypada około 18 kg odpadów...
DeskPack 3-dx to najnowszy profesjonalny plug-in Esko do Adobe Illustratora przeznaczony do projektowania opakowań w technice 3D. Plug-in pozwala na wizualizację projektu w technologii 3D, dzięki czemu projektant ma możliwość wcześniejszego...
Już po raz piąty w wybranych miejscowościach całego kraju odbędzie się ekologiczna akcja edukacyjna „Drzewko za butelkę”, której inicjatorem są firmy chemiczne, dystrybucyjne oraz organizacje odzysku zajmujące się recyklingiem...
Szwedzka firma opakowaniowa Tetra Pak (Lund; www.tetrapak.com) zainwestuje około 60 mln EURO w nowe zakłady opakowaniowe w miejscowości Hohhot w Chinach.
Z roku na rok, reklama internetowa staje się poważną gałęzią gospodarki. Dynamika wzrostu tego rynku bije na głowę reklamę w telewizji, radiu i kinie, nie wspominając o prasie drukowanej.