Dzięki świecącej etykiecie Coca-Cola firma Karl Knauer znalazła się w gronie zwycięzców w konkursie German Innovation Awards. To już kolejna nagroda dla specjalistów z branży opakowań z Biberach za etykietę na butelkę wykonaną w technologii OLED firmy INURU GmbH. Efekt świetlny etykiety aktywowany przez naciśnięcie nadrukowanego znaku „Play” jest na tyle silny, że widać go nawet w świetle dziennym. Jest to możliwe dzięki drukowanym, elastycznym, organicznym diodom elektroluminescencyjnym (OLED), które nie tylko mają wyjątkowo skuteczny potencjał reklamowy, ale są także bardzo trwałe i bezpieczne dla środowiska.
Dzięki świecącej etykiecie Coca-Cola firma Karl Knauer znalazła się w gronie zwycięzców w konkursie German Innovation Awards. To już kolejna nagroda dla specjalistów z branży opakowań z Biberach za etykietę na butelkę wykonaną w...
Plast-Box S.A., znany europejski producent opakowań z tworzyw sztucznych, poinformował o uzyskaniu Certyfikatu BRC, jednego z najbardziej prestiżowych certyfikatów na świecie w zakresie jakości i bezpieczeństwa żywności, przyznawanego przez...
Wiodący słowacki producent przekąsek czerpie korzyści ze zintegrowanej linii pakującej, rozwiązania dostarczonego przez firmę Ishida Europe. Technologia Ishida pozwala sprostać rosnącemu i globalnemu zapotrzebowaniu na wyjątkową ofertę...
API Group, specjalizująca się w rozwiązaniach wzmacniających przekaz markowych produktów, poinformowała o nawiązaniu strategicznej współpracy z firmą Haney. Obejmuje ona ścisłe partnerstwo, uwzględniające sferę kreacji i wdrażania...
Firma UPM Raflatac poinformowała o wprowadzeniu na rynek europejski czterech nowych bezpiecznych dla żywności produktów etykietowych. Będzie to rozszerzenie oferty etykiet spożywczych firmy, zapewniające większy wybór materiałów...
Wybór odpowiedniego materiału dla ekskluzywnego opakowania opierając się o cenę za kilogram może być dość dużym błędem. Z pozoru tanie rozwiązanie może być kosztowne, gdy weźmie się pod uwagę zachowanie materiału w procesie...
Stora Enso poinformowała o wynikach kolejnej edycji międzynarodowego konkursu Recreate Packaging, skierowanego do studentów i projektantów opakowań, którego inicjatorem i organizatorem jest skandynawski koncern. Główną nagrodę w kategorii...
Taką informację kierować będzie przez najbliższe tygodnie Polska Izba Opakowań, organizator Kongresu Przemysłu Opakowań poświęconego transformacji przemysłu opakowań w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym (z ang. circular economy).
Firma API Group, która specjalizuje się w rozwiązaniach wzmacniających przekaz markowych produktów, zamówiła kolejne badania rynkowe, dedykowane opakowaniom, ich postrzeganiu przez rynek konsumencki i funkcjonujące na nim osoby. Tym razem...