Pamiętasz scenę obejrzaną w telewizji, w której tłumy ludzi przepychają się w sklepie, walcząc o ostatni przeceniony telewizor? Albo popularny skecz kabaretu Ani Mru-Mru o otwarciu sklepu wielkopowierzchniowego, obrazujący impet, z jakim klienci wpadają do środka, by zdobyć wyjątkowe promocje? Dziś te obrazy to już przeszłość. Zakupowe szaleństwo przeniosło się do świata online. Podczas Black Friday i Cyber Monday setki milionów transakcji w Europie i na całym świecie odbywają się w mgnieniu oka. Każde kliknięcie „dodaj do koszyka” to produkt, który musi zostać zapakowany, wysłany i dostarczony – a opakowania stają się niewidzialnym bohaterem lub... niechlubnym obciążeniem środowiskowym.
Pamiętasz scenę obejrzaną w telewizji, w której tłumy ludzi przepychają się w sklepie, walcząc o ostatni przeceniony telewizor? Albo popularny skecz kabaretu Ani Mru-Mru o otwarciu sklepu wielkopowierzchniowego, obrazujący impet, z jakim...
Z okazji Dnia Obsługi Klienta (CX Day), RAJA, europejski lider w zakresie opakowań, podkreśla znaczenie wysokich standardów obsługi klienta, dziękując partnerom biznesowym, których sukces jest kluczowy dla rozwijającej się współpracy....
W erze cyfrowej, gdy e-commerce staje się dominującym sposobem zakupów, personalizacja przesyłek odgrywa kluczową rolę w wyróżnianiu się na tle konkurencji i budowaniu lojalności klientów. Raport z badań przeprowadzonych w 2020 roku...
Dzięki nowym możliwościom RAJA rozwinie sprzedaż papierowych rozwiązań do ochrony produktów, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na alternatywy dla opakowań z plastiku
Wysyłając wartościowy sprzęt RTV lub AGD - na przykład w ramach sprzedaży online czy też przeprowadzki - ważne jest, aby zadbać o odpowiednie zabezpieczenie przed uszkodzeniem. Kluczowy jest dobór odpowiedniego opakowania oraz tak zwanych...
2023 rok w branży opakowaniowej można podsumować dwoma słowami: ekonomia i ekologia. Co więcej, dotyczy to zarówno spojrzenia z perspektywy przedsiębiorców, jak i konsumentów. Ci ostatni coraz większą uwagę przywiązują bowiem do...
W dzisiejszym świecie biznesu innowacje w obszarze e-commerce i opakowań stały się nieodłącznym elementem sukcesu. Firmy dostosowują się do zmieniających się trendów, aby usprawnić procesy logistyczne i pakowania, jednocześnie dbając o...
Zaskakujący papierowy stretch, wytrzymały papier bąbelkowy zamiast folii, mocna taśma spinająca, także z… papieru i wreszcie ekologiczne koperty z wkładem amortyzującym - co łączy te rzeczy? Wszystkie wzbogacają katalog produktów firmy...
Jest wizytówką sklepu. Wiele mówi o tym, jak chcemy by postrzegali nas klienci. Może być po prostu praktyczne lub wyjątkowo piękne. Nadal bywa niedoceniane, ale najlepsi wiedzą już, że opakowanie w e-commerce ma znaczenie, a wybór...