Od 2013 r. udział sprzedaży cyfrowej w sprzedaży detalicznej ogółem wzrósł trzykrotnie – wynika z Raportu „Dekada polskiego e-commerce”[1]. Tak szybkie tempo wzrostu wartości e-handlu stawia Polskę w czołówce krajów, które najszybciej rozwijają cyfrową część swojej gospodarki. Obecnie sprzedaż produktów i usług przez Internet prowadzi już 150 tys. polskich przedsiębiorców[2]. Na sympatii Polaków do tej formy zakupów korzystają także dystrybutorzy kartonów wysyłkowych i akcesoriów do pakowania, którzy z każdym rokiem odnotowują coraz wyższe wzrosty sprzedaży.
Od 2013 r. udział sprzedaży cyfrowej w sprzedaży detalicznej ogółem wzrósł trzykrotnie – wynika z Raportu „Dekada polskiego e-commerce”[1]. Tak szybkie tempo wzrostu wartości e-handlu stawia Polskę w czołówce krajów, które...
Polski sektor e-commerce wciąż się rozwija, a jego wartość z roku na rok rośnie – według prognoz na koniec 2022 wyniesie już 92 mld zł . Mimo kryzysu gospodarczego i galopującej inflacji sympatia Polaków do zakupów przez Internet zdaje...
W firmach, gdzie codziennie nadaje się dziesiątki lub setki paczek, liczy się efektywność i oszczędność czasu. Zoptymalizowanie procesu pakowania przesyłek i skrócenie go do minimum jest możliwe dzięki dobrej organizacji pracy magazynu i...
W grupie RAJA ponad połowę z 4500 stanowisk zajmują kobiety. W branży dystrybucyjnej, która dotychczas uchodziła za zdominowaną przez mężczyzn, może wydawać się to niemałym zaskoczeniem. Jednak nie w firmie stworzonej i zarządzanej...
W dobie dynamicznego rozwoju e-commerce i rosnącej konkurencji, opakowania wysyłkowe przestały pełnić funkcję wyłącznie praktyczną i stały się integralną częścią strategii komunikacyjnej sklepów internetowych. Proces pakowania można...
Grupa RAJA – największy w Europie dystrybutor materiałów opakowaniowych – wprowadza na polski rynek cztery nowe produkty, które eliminują plastik tam, gdzie wydawał się on niezastąpiony w procesie pakowania. Obok papierowego stretch’u...
Unieruchomienie towaru to podstawa na każdym etapie łańcucha dostaw. Przesyłka perfekcyjnie zabezpieczona to dla dostawcy gwarancja zminimalizowania ryzyka reklamacji, a dla klienta końcowego - znak wiarygodności przedsiębiorstwa. Eksperci...
Logo jest zazwyczaj pierwszym elementem identyfikacji wizualnej marki. Zobacz jak obrandować swoje przesyłki, by nie irytować przy tym swoich klientów.
Już piąty miesiąc z rzędu Grupa Raja realizuje projekty edukacji ekologicznej kobiet w ramach międzynarodowego programu solidarnościowego. Tylko do 29 lutego możesz wesprzeć ogólnoeuropejską akcję.