Dynamiczny rozwój e-commerce napędza rynek opakowań

Od 2013 r. udział sprzedaży cyfrowej w sprzedaży detalicznej ogółem wzrósł trzykrotnie – wynika z Raportu „Dekada polskiego e-commerce”[1]. Tak szybkie tempo wzrostu wartości e-handlu stawia Polskę w czołówce krajów, które...

Komentarze: 0

2023 w e-commerce. Co może przynieść kolejny rok?

Polski sektor e-commerce wciąż się rozwija, a jego wartość z roku na rok rośnie – według prognoz na koniec 2022 wyniesie już 92 mld zł . Mimo kryzysu gospodarczego i galopującej inflacji sympatia Polaków do zakupów przez Internet zdaje...

Komentarze: 0

Efektywne pakowanie w e-commerce

W firmach, gdzie codziennie nadaje się dziesiątki lub setki paczek, liczy się efektywność i oszczędność czasu. Zoptymalizowanie procesu pakowania przesyłek i skrócenie go do minimum jest możliwe dzięki dobrej organizacji pracy magazynu i...

Komentarze: 0

Jak w łatwy sposób obrandować przesyłki?

Logo jest zazwyczaj pierwszym elementem identyfikacji wizualnej marki. Zobacz jak obrandować swoje przesyłki, by nie irytować przy tym swoich klientów.

Komentarze: 0

Kolejna edycja akcji Kobiety i Środowisko

Już piąty miesiąc z rzędu Grupa Raja realizuje projekty edukacji ekologicznej kobiet w ramach międzynarodowego programu solidarnościowego. Tylko do 29 lutego możesz wesprzeć ogólnoeuropejską akcję.

Komentarze: 0