Data rozpoczęcia
2006-10-03
Data zakończenia
2006-10-03
   Data aktualizacji: 2009-12-15

16 - 17.11.2006 - Warszawa, Hotel Bristol



Opakowanie jako zasadniczy punkt strategii marketingowej i sprzedażowej dobrej marki.

Sponsorzy:





Patronat medialny:







W programie konferencji:

· Rola opakowania w sprzedaży
· Ochrona prawna wzornictwa opakowań
· Pozycjonowanie marki
· Najnowsze technologie
· Innowacyjne projekty
· Optymalizacja wyglądu opakowań

W konferencji wezmą udział:

- PROPAK,
- COBRO, Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy,
- Nestle,
- Procter&Gamble,
- Prestige Products,
- WYBOROWA,
- GfK Polonia,
- Intermec Poland,
- DuPont,
- Art-Pack,
- Chocolissimo,
- Masterpress,
- Akademia Ekonomiczna w Poznaniu,
- STGU,

5 ARGUMENTÓW, DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ:

· Opakowanie jest kluczowym elementem pozwalającym podjąć decyzję o zakupie produktu.
· Jest to jedyna prestiżowa konferencja omawiająca tak dużą liczbę ważnych zagadnień przedstawianych przez tak wielu ekspertów.
· Odpowiadamy w konkretny sposób na najbardziej aktualne i strategiczne pytania, aby byli Państwo "o krok do przodu" przed konkurencją.
· Będą Państwo mieli okazję zadać pytania cenionym prelegentom oraz skorzystać z doświadczeń czołowych przedsiębiorstw, aby po konferencji szybko i skutecznie wdrożyć proponowane rozwiązania.
· Dwa dni konferencji pozwolą zaoszczędzić czas i pieniądze, które poświęciliby Państwo na indywidualne poszukiwania.

KTO NAJWIĘCEJ SKORZYSTA Z DOŚWIADCZEŃ PRELEGENTÓW:

· Użytkownicy opakowań z branży artykułów spożywczych, kosmetycznej, chemii gospodarczej, farmaceutycznej,…

- Dyrektor Marketingu
- Kierownik Działu Opakowań
- Kierownik Działu Zaopatrzenia/Zakupów
- Brand Manager
- Product Manager
- Merchandiser
- Dyrektor ds. Sprzedaży

· Producenci i dostawcy opakowań (kartonowych, szklanych, przetwórcy tworzyw sztucznych, etc.)

- Dyrektor Marketingu
- Dyrektor Handlowy, Kierownik ds.. Sprzedaży
- Dyrektor ds. Badań i Rozwoju
- Product Manager dla branży kosmetycznej, spożywczej, chemii gospodarczej, farmaceutycznej

· Projektanci opakowań

· Agencje reklamowe

· Producenci i dystrybutorzy surowców do produkcji opakowań

· Drukarnie

Informedia Polska jest częścią Informedia Group z siedzibą w Londynie oraz oddziałami w Europie, Azji i Północnej Afryce. Informedia jest organizatorem prestiżowych konferencji w wielu branżach, wśród których są: telekomunikacja i media, farmacja, energetyka, finanse i bankowość, IT, retailing, paliwa i gaz, nieruchomości oraz FMCG.

Wiecej informacji na: www.informedia-polska.pl

Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Pachel - Project Managertel
tel.: (12) 292 11 05
e-mail: katarzyna.pachel@informedia-polska.pl
Źródło: ''