Packaging Polska
Packaging Polska to magazyn opakowaniowy o niebanalnej treści i takimże layoucie. Za cel stawia sobie nie tylko rzetelne informowanie, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na wzajemne relacje w globalnie rozumianym świecie opakowań. Skierowany jest do wszystkich, którzy mają do czynienia z opakowaniem.

Niepohamowany rozwój przemysłu opakowaniowego generuje coraz więcej interesujących i często problematycznych zagadnień. Packaging Polska stara się przybliżyć swoim Czytelnikom tajemnice designu, techniki i technologii oraz gotowego produktu, których połączenie tworzy ową nadzwyczaj jednorodną całość - opakowanie.
Packaging Polska to magazyn opakowaniowy o niebanalnej treści i takimże layoucie. Za cel stawia sobie nie tylko rzetelne informowanie, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na wzajemne relacje w globalnie rozumianym świecie opakowań. Skierowany jest do wszystkich, którzy mają do czynienia z opakowaniem: począwszy od projektu, poprzez produkcję, a na usługach logistycznych skończywszy. Packaging to więcej niż magazyn dla branży opakowaniowej! Szczególnie na rozwijających się rynkach Europy Wschodniej przemysł opakowaniowy przeżywa prawdziwy boom. Każdego dnia pojawiają się na półkach sklepowych nowe produkty w nowych opakowaniach. Obojętnie czy jest to szkło, karton czy tworzywo sztuczne, nadwyżka produktów wpływa na wyższy popyt na opakowania, przemysł transportowy i logistykę.

W naszym błyskawicznie rozwijającym się świecie przetrwać można dzięki novum: bez wahania więc stosuje się nowe technologie, materiały i procesy obróbki. Wszystkich działających w tej branży dotykają ciągłe zmiany. I tu właśnie widzimy nasze zadanie i naszą misję! Packaging stanowi medium łączące przedsiębiorstwa zlecające (agencje reklamowe, firmy produkujące opakowania, itp.) i firmy mające zapotrzebowanie na opakowania. Technika...? Owszem, ale najważniejsza dla naszej linii redakcyjnej jest wiedza o możliwościach zastosowania nowych technologii.

Wydawca i redakcja
European Media Group Sp. z o.o.
ul. Fredry 1/18, 61-701 Poznań
tel./fax: 061/855 19 90, 855 14 51
www.packaging-polska.pl
Źródło: ''
Packaging Polska to magazyn opakowaniowy o niebanalnej treści i takimże layoucie. Za cel stawia sobie nie tylko rzetelne informowanie, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na wzajemne relacje w globalnie rozumianym świecie opakowań. Skierowany jest do wszystkich, którzy mają do czynienia z opakowaniem: począwszy od projektu, poprzez produkcję, a na usługach logistycznych skończywszy. Packaging to więcej niż magazyn dla branży opakowaniowej! Szczególnie na rozwijających się rynkach Europy Wschodniej przemysł opakowaniowy przeżywa prawdziwy boom. Każdego dnia pojawiają się na półkach sklepowych nowe produkty w nowych opakowaniach. Obojętnie czy jest to szkło, karton czy tworzywo sztuczne, nadwyżka produktów wpływa na wyższy popyt na opakowania, przemysł transportowy i logistykę.




W naszym błyskawicznie rozwijającym się świecie przetrwać można dzięki novum: bez wahania więc stosuje się nowe technologie, materiały i procesy obróbki. Wszystkich działających w tej branży dotykają ciągłe zmiany. I tu właśnie widzimy nasze zadanie i naszą misję! Packaging stanowi medium łączące przedsiębiorstwa zlecające (agencje reklamowe, firmy produkujące opakowania, itp.) i firmy mające zapotrzebowanie na opakowania. Technika...? Owszem, ale najważniejsza dla naszej linii redakcyjnej jest wiedza o możliwościach zastosowania nowych technologii.

Wydawca i redakcja
European Media Group Sp. z o.o.
ul. Fredry 1/18, 61-701 Poznań
tel./fax: 061/855 19 90, 855 14 51
www.packaging-polska.pl
Źródło: ''