Data rozpoczęcia
2008-04-22
Data zakończenia
2008-04-22
   Data aktualizacji: 2009-12-15

15 - 16.05.2008r., Hotel Jan III Sobieski, Warszawa

Merchandising, cross-merchandising, visual merchandising, badania profilu klienta to działania, które mogą stać się kluczem do sukcesu w walce o udział w rynku. W dzisiejszych czasach ogromnej konkurencji visual merchandising, czyli kreatywna prezentacja produktu ma kluczowe znaczenie dla promocji i sprzedaży w każdej branży.

Estetyka prezentacji i kreatywność w większym stopniu wpływają na zwiększenie obrotu firm niż jakiekolwiek inne formy marketingu i reklamy. Warsztaty mają na celu przybliżenie słuchaczom pojęcia merchandisingu, jako innowacyjnej koncepcji zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym.

W programie m.in.:
- Świadome planowanie i tworzenie ekspozycji produktów - miej wpływ na decyzje klientów o zakupach
- Badania marketingowe a efektywność Visual Merchandising
- Wprowadzanie ulepszeń i zarządzanie zmianą - jak skutecznie negocjować zmiany ekspozycji

Więcej informacji: www.informedia-poland.com
Źródło: ''