Visual Merchandising w praktyce
- Data rozpoczęcia
- 2008-04-22
- Data zakończenia
- 2008-04-22
15 - 16.05.2008r., Hotel Jan III Sobieski, Warszawa
Merchandising, cross-merchandising, visual merchandising, badania profilu klienta to działania, które mogą stać się kluczem do sukcesu w walce o udział w rynku. W dzisiejszych czasach ogromnej konkurencji visual merchandising, czyli kreatywna prezentacja produktu ma kluczowe znaczenie dla promocji i sprzedaży w każdej branży.
Estetyka prezentacji i kreatywność w większym stopniu wpływają na zwiększenie obrotu firm niż jakiekolwiek inne formy marketingu i reklamy. Warsztaty mają na celu przybliżenie słuchaczom pojęcia merchandisingu, jako innowacyjnej koncepcji zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym.
W programie m.in.:
- Świadome planowanie i tworzenie ekspozycji produktów - miej wpływ na decyzje klientów o zakupach
- Badania marketingowe a efektywność Visual Merchandising
- Wprowadzanie ulepszeń i zarządzanie zmianą - jak skutecznie negocjować zmiany ekspozycji
Więcej informacji: www.informedia-poland.com
Źródło: ''
Estetyka prezentacji i kreatywność w większym stopniu wpływają na zwiększenie obrotu firm niż jakiekolwiek inne formy marketingu i reklamy. Warsztaty mają na celu przybliżenie słuchaczom pojęcia merchandisingu, jako innowacyjnej koncepcji zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym.
W programie m.in.:
- Świadome planowanie i tworzenie ekspozycji produktów - miej wpływ na decyzje klientów o zakupach
- Badania marketingowe a efektywność Visual Merchandising
- Wprowadzanie ulepszeń i zarządzanie zmianą - jak skutecznie negocjować zmiany ekspozycji
Więcej informacji: www.informedia-poland.com
Źródło: ''