Branża opakowań charakteryzuje się ogromną konkurencyjnością na rynku. W obecnych czasach zaprojektowanie ciekawego i funkcjonalnego opakowania nie wystarcza, aby zainteresować konsumenta. Na rynku jest tysiące marek i potencjalny nabywca potrzebuje pomocy, by zorientować się we współczesnej kapitalistycznej dżungli. Pomocne są oczywiście reklamy – te na miejskich bannerach, w telewizji, jak i te w formie elektronicznej. Sama reklama nie jest jednak wystarczająca. Jeśli produkt nie jest w stanie wyróżnić się spośród innych - ważne staje się opakowanie.
Branża opakowań charakteryzuje się ogromną konkurencyjnością na rynku. W obecnych czasach zaprojektowanie ciekawego i funkcjonalnego opakowania nie wystarcza, aby zainteresować konsumenta. Na rynku jest tysiące marek i potencjalny nabywca...
Firma DS Smith opublikowała roczny raport na temat zrównoważonego rozwoju, w którym określonych jest dziewięć ambitnych celów dotyczących działów opakowań, tworzyw sztucznych, recyklingu i papieru.
W ofercie firmy Masterchem pojawiła się zupełna nowość. Klientom, którzy oczekują od opakowań nieco uatrakcyjnienia i urozmaicenia, firma proponuje możliwość zastosowania zdobień, zarówno na butelkach, jak i zamknięciach. W celu...
W dniach 11-13 września br. w warszawskiej siedzibie Mark Andy Europe odbędzie się Forum Technologiczne, poświęcone proponowanym przez tę firmę rozwiązaniom hybrydowym. Wydarzenie pod hasłem „Siła rozwiązań hybrydowych”, skierowane...
Mimo letniej pory, przygotowania do sezonu bożonarodzeniowego w firmie Karl Knauer trwają w najlepsze. Już za kilka tygodni na półkach sklepowych zagoszczą pierwsze mikołaje i pierniki. Karl Knauer KG punktualnie na czas sezonu prezentowego...
Po raz kolejny ULMA Packaging, jako ekspert na światowym rynku maszyn do pakowania, zaprezentuje swoje bogate portfolio podczas targów IBA - najważniejszego wydarzenia branży piekarskiej i cukierniczej na świecie. ULMA w swoich nowych...
Wiedza Polaków na temat zasad selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych utrzymuje się na stałym poziomie. Najnowsze badanie przeprowadzone przez Kantar TNS na zlecenie Fundacji ProKarton, wykazuje, że mimo deklarowanej wysokiej świadomości...
Firma UPM Raflatac poinformowała o wprowadzeniu na rynek europejski trzech nowych, niezawierających bisfenolu i przyjaznych środowisku materiałów etykietowych do etykietowania wagowo-cenowego w handlu detalicznym, wstępnego etykietowania i...
Biorąc pod uwagę, jak ważne znaczenie ma wdrażanie gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ), Polska Izba Opakowań podejmuje zadanie upowszechniania wiedzy na temat tej nowej strategii gospodarczego rozwoju w środowisku projektantów i...
Nie od dziś wiadomo, że opakowanie ma znaczenie. Oczywiście, można dyskutować o wpływie opakowania na decyzje zakupowe, ale jedno jest pewne: konsumenci nie są obojętni wobec opakowania.