Spółka Tetra Pak poinformowała w najnowszym Raporcie Zrównoważonego Rozwoju
o postępach dotyczących umożliwiania transformacji zrównoważonego rozwoju
w całym łańcuchu wartości oraz w trzech głównych obszarach swoich zobowiązań: ochrony żywności, ludzi i przyszłości. Następujące osiągnięcia i cele wspierają transformację zrównoważonego rozwoju marki.
Spółka Tetra Pak poinformowała w najnowszym Raporcie Zrównoważonego Rozwoju
o postępach dotyczących umożliwiania transformacji zrównoważonego rozwoju
w całym łańcuchu wartości oraz w trzech głównych obszarach swoich zobowiązań:...
ALPLA stworzyła miniaturowe pojemniki na koncentraty domowych środków czystości. Rozwiązanie to, pod względem ekologicznym i ekonomicznym, wyznacza nowe trendy w branży opakowaniowej.
Od kilku lat zauważamy zwiększone zainteresowanie certyfikatami FSC® CoC wśród producentów wyrobów z drewna i produktów drewno pochodnych m.in. papier i opakowania. W 2020 mimo panującej pandemii i spowolnienia gospodarczego ten obszar...
W firmie API Folie Polska realizowane są zaplanowane na początku tego roku inwestycje w nowy sprzęt oraz modernizację istniejącego parku maszynowego. Mają one związek z rosnącym popytem na produkowane przez API Foilmakers i konfekcjonowanym...
Kolejne rekordy zakażeń COVID-19 w Polsce i na świecie powodują, że produkcja opakowań dla branży medycznej i laboratoryjnej zwiększa się i nabiera szczególnego znaczenia. Opakowania typu ,,clamshell”, tace robocze, autowstrzykiwacze,...
Żywiec Zdrój wprowadził na rynek kolejny produkt w butelce wykonanej w 100% z plastiku
z recyklingu. W ofercie firmy pojawiła się woda niegazowana w nowym, poręcznym formacie 1l, której butelka została wykonana w całości z powtórnie...
Kiedy Kompania Piwowarska, wiodący producent piwa, postanowił wystartować z drugą edycją kampanii na rzecz zagrożonych gatunków, zwrócił się do Grupy CANPACK, aby wyprodukowała puszki, które jeszcze mocniej przysłużą się tej sprawie....
Okres pandemii koronawirusa w aspekcie społecznym zmienił wiele codziennych nawyków. Okazuje się, że w tym wyjątkowym czasie nastąpił nie tylko znaczący wzrost świadomości, ale i aktywnych działań konsumenckich w zakresie segregacji...