Konsumentki – tak jak wcześniej Ania Dąbrowska, Maria Peszek i Agata „Endo” Nowicka – miały szansę zaprojektować swoją własną puszkę Redd’s w jednym z trzech wariantów smakowych.

Wyjątkowa idea zabawy spotkała się z ogromnym zainteresowaniem – na konkurs napłynęło 15 000 prac. Nietypowy mechanizm promocji angażujący konsumentów w tworzenie produktu to pierwsze tego typu działanie na rynku piwa w Polsce.

Marka Redd’s przygotowała dla swoich konsumentów nowatorską zabawę w zmysłowej i kolorowej tonacji. Dzięki narzędziom dostępnym na stronie www.redds.pl mogli przesłać własny projekt lub zaprojektować puszkę w specjalnym kreatorze. Redd’s jest marką dla nietuzinkowych i kreatywnych kobiet. Udział konsumentów w projektowaniu znakomicie podkreślił ten wizerunek. – powiedziała Jacek Pobłocki, brand manager marki Redd’s w Kompanii Piwowarskiej.

W pierwszym etapie akcji „Zaprojektuj swoją puszkę Redd’s” znane kobiety stworzyły swoją własną puszkę. Ania Dąbrowska, Maria Peszek i Agata „Endo” Nowicka zasiadły również w jury i wybrały najciekawsze projekty konsumentów. Przy wyborze zwycięskich prac gwiazdy kierowały się obecnością motywów owocowych zgodnych z wariantami smakowymi Redd’sa oraz oryginalnych, kobiecych, subtelnych zdobień.

W kategorii zielonego Redd’s Apple zwyciężył projekt autorstwa Marcina Płuciennika, który idealnie trafił w gusta kobiet. Najciekawszą słoneczną puszkę dla cytrusowego Redd’s Sun zaprojektował Piotr Wojak, a dla malinowego Redd’s Red Magda Czmochowska. Najlepsze projekty zostaną umieszczone na puszkach Redd`s i w limitowanej serii pojawią się na półkach w całej Polsce jeszcze w tym roku.

W każdej kategorii smakowej przyznano jedną nagrodę – voucher TravelPass na komfortowe wakacje z przyjaciółmi nad Morze Śródziemnym o wartości 7.800 zł oraz kieszonkowe na pokrycie dodatkowych kosztów związanych z wyjazdem i zakwaterowaniem.

Za przygotowanie konkursu oraz kampanii „Redd’s. W Twoich kolorach” odpowiada Agencja Publicis, a za zakup reklam dom mediowy Starcom. Działania PR dla marki Redd’s prowadzi agencja Q&AConsulting.

Projekty prac dostępne będą na stronie www.redds.pl

Źródło: www.marketing-news.pl
Źródło: ''

Komentarze

  • eee

    no i puszki te przejda,a biedni pracownicy beda meczyc sie godzinami z ustawieniem litografii...