Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej 2011

Podczas wakacji Fundacja RECAL organizuje „Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej”. W bieżącym roku kampanie realizowane są w pięciu regionach atrakcyjnych turystycznie. Należą do nich: wybrzeże Bałtyku (Kampania „Czyste...

Komentarze: 0

GET inside - SYMBOL zaawansowanej technologii

Najnowsze maszyny wiążące firmy Mosca, wyposażone w zaawansowane technologicznie rozwiązania wyróżnia symbol ‘GET inside’, czyli „Green Efficiency Technology inside“ (tłum. efektywna technologia ekologiczna).

Komentarze: 0

PLAST-BOX – w kwietniu kolejny wzrost sprzedaży

Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych PLAST – BOX, po udanym pierwszym kwartale 2011 roku, w kwietniu po raz kolejny zanotowało dynamiczny wzrost sprzedaży. Szczególnym sukcesem jest poziom sprzedaży eksportowej do Francji.

Komentarze: 0

Żary – dzieci posegregowały odpady...

Akcja edukacji ekologicznej „...z natury segreguję!” Do 20 maja 2011 r. dzieci z żarskich przedszkoli i szkół podstawowych selektywnie zbierały odpady w ramach akcji „...z natury segreguję!”. Efekty ich pracy poznamy 4 czerwca br.,...

Komentarze: 0

Mieszkańcy Beskidu Żywieckiego stanęli po stronie natury

W ubiegłą sobotę, w Beskidach na terenie bulwarów nad Sołą w Węgierskiej Górce, odbyło się wyjątkowe wydarzenie - Wielkie Święto Sadzenia Drzew. Stanowiło ono uroczysty finał kampanii ekologicznej Żywiec Zdrój realizowanej w tym...

Komentarze: 0

Ekologiczne opakowania Stora Enso dla nowych produktów firmy Atria

Rosnące zainteresowanie konsumentów opakowaniami przyjaznymi dla środowiska nie umknęło uwadze firm z branży spożywczej. W ostatnim czasie Atria – jeden z czołowych fińskich producentów wędlin i innych porcjowanych produktów mięsnych...

Komentarze: 0