Tesco zamierza wycofać się ze stosowania opakowań, których jedyną formą utylizacji jest kompostowanie. Angielska sieć handlowa chce stosować korzystniejsze dla środowiska rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych.
Tesco zamierza wycofać się ze stosowania opakowań, których jedyną formą utylizacji jest kompostowanie. Angielska sieć handlowa chce stosować korzystniejsze dla środowiska rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych.
Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL działająca od 1995 roku w trosce o środowisko naturalne oraz zgodnie z celami edukacji ekologicznej na przykładzie odzysku aluminiowych puszek po napojach ogłasza konkurs...
Już niedługo wszystkie paczki papierosów wg Komisji Europejskiej mogą wyglądać tak samo - bez względu na markę. Firmy tytoniowe nie będą mogły używać swoich logo, a tylko nazwy. Cel - ograniczenie palenia. Branża tytoniowa mówi...
Mija właśnie 60 lat działalności oficyny wydawniczej Naczelnej Organizacji Technicznej (NOT), od trzydziestu lat znanej jako Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT. Rodowód oficyny sięga roku 1949, kiedy to w dniu 12 lipca,...
Zakład Cygnusa znajduje sie w odległości zaledwie kliku minut spaceru od gdańskiego starego miasta i może ta bliskość miejsc o szczególnej atmosferze ( ...) sprawiła ze to właśnie dział handlowy firmy Cygnus wygrał konkurs organizowany...
Polscy naukowcy potwierdzili działanie oksy-biodegradacji. Pozytywna opinia niezależnych specjalistów na temat tego procesu to istotna informacja w kontekście prac nad projektem ustawy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych. Powszechne...
W dniach 28-29 października 2009 r. po raz pierwszy w Polsce odbywa się Globe Forum. Jest to międzynarodowe spotkanie środowisk biznesowych, naukowych i politycznych na rzecz innowacji w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. W ramach Globe Forum,...
Zapraszamy Państwa do udziału w Targach Obróbki, Magazynowania, Przeładunku, Transportu i Logistyki Materiałów Sypkich i Masowych easyFairs® SyMas, które odbędą się 2 i 3 grudnia w Krakowie.
Terravita zmienia wizerunek swoich czekolad. Zmiana opakowań jest jednym z elementów nowej strategii mającej na celu zbudowanie nowoczesnego i pozytywnego wizerunku marki.