IFANTIS SA jest jednym z największych zakładów mięsnych w Grecji. W skład całej grupy wchodzi kilka firm spożywczych działających w pięciu głównych sektorach rynku: mrożonkach, wyrobach piekarniczych, świeżym makaronie, serach i,...
Nowa, ekologiczna woda mineralna Coca-Coli wprowadzona na rynku japońskim to kolejny przykład tworzenia kategorii produktowej odchodzącej od oferowania konsumentowi cech funkcjonalnych, na rzecz korzyści emocjonalnych.
Marma Polskie Folie została mecenasem XI edycji wystaw i aukcji „Bliźniemu swemu...”. Całkowity dochód ze sprzedaży prac, zostanie przeznaczony na cele charytatywne.
Przeprowadzone na zlecenie O-I badanie jakościowe dotyczące żywności dla dzieci, ujawniło, że rodzice mają zaufanie do szkła jako materiału czystego i zdrowego, który pozwala nabywcom zobaczyć co kupują.
W Zespole Szkół nr 2 w Turznie, 21 listopada br., odbył się finał akcji. Uczniowie z pobliskich szkół podstawowych i gimnazjów zebrali prawie tysiąc worków odpadów i przygotowali prace plastyczne, rzeźby, fotografie i inscenizacje o...
Tesco zamierza wycofać się ze stosowania opakowań, których jedyną formą utylizacji jest kompostowanie. Angielska sieć handlowa chce stosować korzystniejsze dla środowiska rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych.
Panattoni Europe, lider rynku powierzchni magazynowej w Polsce, zdobył aż dwie nagrody w prestiżowym konkursie CIJ Awards, organizowanym przez jeden z wiodących miesięczników poświęconych branży deweloperskiej w Europie...
Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL działająca od 1995 roku w trosce o środowisko naturalne oraz zgodnie z celami edukacji ekologicznej na przykładzie odzysku aluminiowych puszek po napojach ogłasza konkurs...
Formika to kolejna polska drukarnia, która zdecydowała się na wdrożenie najnowszej wersji systemu PrintManager.JDF. Ten innowacyjny system nie tylko uporządkował przedsiębiorstwo, poprawił organizację jego pracy, skrócił czas realizacji...