Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna wręczy dziś zezwolenie setnej firmie. To australijski producent opakowań Amcor, który wyda 82,5 mln zł na trzecią w Polsce fabrykę zatrudniającą 150 osób. Zakład ma produkować opakowania z folii dla przemysłu spożywczego.
Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna wręczy dziś zezwolenie setnej firmie. To australijski producent opakowań Amcor, który wyda 82,5 mln zł na trzecią w Polsce fabrykę zatrudniającą 150 osób. Zakład ma produkować opakowania z folii dla...
BCC, firma konsultingowa, specjalizująca się w usługach związanych z rozwiązaniami SAP wdrożyła w Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o. (BOP), jednej z najszybciej rozwijających się firm z branży petrochemicznej w Polsce, kompleksowe...
Firma Avery Dennison wprowadziła znaczące ulepszenie strategiczne platformy usługowej dla gamy specjalnych etykiet Fasson Durables z folii samoprzylepnej. W ramach istniejącej gamy 11 popularnych produktów poliestrowych firmy drukujące...
Zysk netto Mondi Packaging Paper Świecie za pierwszy kwartał 2007 roku wzrósł do 80,1 mln zł z 39,3 mln zł przed rokiem i był lepszy od rynkowego konsensusu, który był na poziomie 71,6 mln zł.
Firma Huhtamaki zaprojektowała i wykonała nowe opakowania dla Jogurtów Pitnych (w trzech smakach)oraz Mrozerów (w dwóch smakach) produkowanych przez Danone.
W najnowszym raporcie IAB Polska podano, że "rok 2006 w internecie upłynął pod znakiem wzrostu wydatków na reklamę online, spektakularnego wzrostu popularności serwisów tworzonych przez użytkowników oraz rozwoju rynku handlu...
Podczas targów Fespa 2007, które odbędą się w dniach 5-9 czerwca w Berlinie, firma Avery Dennison Graphics & Refelective Division zaprezentuje pełną gamę wyrobów ze swojego portfolio. Wśród nowych produktów szczególną uwagę warto...
Rohm and Haas Company (NYSE: ROH) i Eastman Kodak Company (NYSE: EK) podpisały umowę, na mocy której Rohm and Haas zakupi dział Kodak Light Management Films. Dział ten wytwarza zaawansowane powłoki poprawiające jasność i wydajność...
1,34 miliarda dolarów amerykańskich kosztowało Avery Dennison przejęcie Paxara. Powodem było umożliwienie skuteczniejszego działania na rynku znakowania i identyfikacji towarów w handlu detalicznym.