Nestlé Professional wprowadziło nowe, wygodne opakowania tzw. eurokontenery we wszystkich oferowanych deserach, zupach i sosach marki WINIARY. Umożliwią one łatwiejsze i efektywniejsze wykorzystywanie produktów przez profesjonalistów.
Jeszcze w tym roku, firma Jeanjean wprowadzi na polski rynek francuskie wina w innowacyjnych opakowaniach typu Bag in box. Dzięki temu posunięciu firma chce zwiększyć sprzedaż swoich produktów na polskim rynku.
Jak wygląda współczesny polski Absolwent? Zdecydowana, szeroka linia ramion i męskie kształty. Nowoczesny, lubiący imprezy. Tak przedstawia się nowy wizerunek marki Absolwent największej marki na rynku wódek czystych w Polsce.
Etykietowanie w formie (In Mould Labelling - IML) staje się coraz bardziej popularne, zaś wiele przedsiębiorstw przyjmuje metodę IML jako czysty i efektywny sposób ozdabiania elementów formowanych wtryskowo, w szczególności w elektronice...