Etykiety promocyjne szczególnie dobrze wpływają na poprawę sprzedaży dóbr szybko zbywalnych.
Są prostym, tanim, a przez to naprawdę skutecznym rozwiązaniem. Wyróżniają produkt i przyciągają wzrok klienta jak magnes... Mogą też naprawdę być magnetyczne.
Etykiety promocyjne szczególnie dobrze wpływają na poprawę sprzedaży dóbr szybko zbywalnych.
Są prostym, tanim, a przez to naprawdę skutecznym rozwiązaniem. Wyróżniają produkt i przyciągają wzrok klienta jak magnes... Mogą też...
Rosnąca świadomość ekologiczna konsumentów ma znaczący wpływ na ich decyzje zakupowe. Polacy przestali zwracać uwagę jedynie na cenę, jakość, markę i atrakcyjny wygląd produktu. Jak wynika z badań Gemius 12% konsumentów zwraca także...
Dobrze znane są problemy dotyczące użytkowania palet EUR, takie jak :drzazgi i wystające gwoździe, uszkodzone płozy zagrażające bezpieczeństwu pracy w magazynach wysokiego składowania, fałszowane certyfikaty i wynikające z tego...
Wyjątkowość wcale nie musi być kosztowna, coraz częściej zależy jedynie od kreatywności. Nowoczesne technologie drukowania etykiet samoprzylepnych umożliwiają produkcję nawet najbardziej skomplikowanych projektów.
24 maja w salach Zamku Królewskiego w Warszawie miało miejsce rozstrzygnięcie 8. edycji konkursu Izby Wydawców Prasy na okładkę prasową roku GrandFront 2009. Wśród sponsorów tego wydarzenia znalazła się firma Stora Enso Polska, która...
Serdecznie zapraszamy na konferencję „Opakowania 2010 - prawo i praktyka”, która odbędzie się w dniach 22-23 czerwca 2010r. w okolicach Warszawy, podczas której szczegółowo omówimy wybrane aspekty zarządzania opakowaniami z paru...
Zysk netto ZA Puławy za trzeci kwartał roku obrotowego 2009/2010 wzrósł do 39,05 mln zł z 31,7 mln zł rok wcześniej i był o ponad 4 proc. wyższy od konsensusu rynkowego na poziomie 37,4 mln zł.