W dniach 28-29 października 2009 r. po raz pierwszy w Polsce odbywa się Globe Forum. Jest to międzynarodowe spotkanie środowisk biznesowych, naukowych i politycznych na rzecz innowacji w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. W ramach Globe Forum, którego Grupa Żywiec jest partnerem, odbędzie się specjalny panel tematyczny „Recykling opakowań. Czy Polska robi wystarczająco dużo?” Grupa Żywiec, reprezentując branżę, chce otworzyć dyskusję na poziomie narodowym dotyczącą problemu odzysku i recyklingu opakowań w naszym kraju.
W dniach 28-29 października 2009 r. po raz pierwszy w Polsce odbywa się Globe Forum. Jest to międzynarodowe spotkanie środowisk biznesowych, naukowych i politycznych na rzecz innowacji w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. W ramach Globe Forum,...
Opakowanie jest jednym z najtrwalszych i najskuteczniejszych nośników reklamy. Od jego dobrego projektu zależy czy Klient zostanie zaintrygowany, skłoniony do obejrzenia produktu, a w konsekwencji zachęcony także do jego zakupu. Opakowanie...
Wybrane zostało już trzecie opakowanie, które zgodnie z regulaminem znajdzie się na rynku w wersji limitowanej, z grafiką stworzoną przez konsumenta na www.seromaniacy.pl. Pomysłowość i kreatywność Internetów jest coraz większa, komisja...
Największe tegoroczne targi opakowaniowe w Europie Centralnej FachPack 2009 (rozwiązania opakowaniowe) i towarzyszące im wystawy PrintPack 2009 (nadruk opakowań i materiały służące do nadruku) LogIntern 2009 (logistyka wewnętrzna) odbyły...
Firma Ecoplastic Polska rozpoczyna kampanię mającą na celu rozpowszechnienie w Polsce oksy-biodegradacji. Produkty oksy-biodegradowalne są tańsze oraz bardziej przyjazne dla środowiska niż promowane w ustawie o opakowaniach i odpadach...
Opakowanie, z angielska określane jako Bag-in-Box (worek w pudełku), choć znane od półwiecza, w ostatnich latach robi zawrotną karierę, nie tylko w przemyśle spożywczym. W Polsce dopiero zdobywa sobie prawo obywatelstwa.
Statuetką *Acanthus Aureus* nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych,...
Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich to najcenniejsze trofeum, jakie można zdobyć na poznańskich targach. Tę nagrodę otrzymują produkty, które pochwalić mogą się najwyższą jakością i najnowocześniejszymi rozwiązaniami...
Komunikat komitetu organizacyjnego konferencji dotyczącej kierunków rozwoju polskiej poligrafii i opakowań, która odbędzie się w Poznaniu w kwietniu 2010.