Jeszcze w tym roku, firma Jeanjean wprowadzi na polski rynek francuskie wina w innowacyjnych opakowaniach typu Bag in box. Dzięki temu posunięciu firma chce zwiększyć sprzedaż swoich produktów na polskim rynku.
Prostota, elegancja, oraz 120-letnia grecka tradycja, to cechy, odświeżonego oblicza Metaxy 5*. Ten sam niezapomniany smak, znanego na całym świecie trunku, kryje się teraz w nowej butelce.
Jak wygląda współczesny polski Absolwent? Zdecydowana, szeroka linia ramion i męskie kształty. Nowoczesny, lubiący imprezy. Tak przedstawia się nowy wizerunek marki Absolwent największej marki na rynku wódek czystych w Polsce.
Etykietowanie w formie (In Mould Labelling - IML) staje się coraz bardziej popularne, zaś wiele przedsiębiorstw przyjmuje metodę IML jako czysty i efektywny sposób ozdabiania elementów formowanych wtryskowo, w szczególności w elektronice...
W Kutnie zakończył się pierwszy etap budowy nowej fabryki PRINTPACK. Inwestycja warta 40 milionów USD powstaje na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (ŁSSE) i będzie gotowa w drugiej połowie 2010 roku.
Nowe opakowania GERBER z myślą o potrzebach konsumentów. W ramach nowości GERBER 2009 wprowadzone zostały nowe etykiety i nowe opakowania zbiorcze dla wszystkich produktów GERBER.