Wzrost popytu na butelki PET w Europie

Najnowszy newsletter Plastics Information Europe (PIE, Bad Homburg/Niemcy; www.pieweb.com) poinformował o wzroście popytu na butelki PET w Europie w maju. Większy popyt szczególnie dotyczył miękkich butelek na napoje gazowane.

Komentarze: 0

Polski rynek opakowań: wzrost o 5-10% rocznie

Krajowa Izba Opakowań szacuje, że rynek opakowań w Polsce może rosnąć w tempie 5-10 proc. rocznie do 2010 roku, a jego wartość może wzrosnąć do 5-7 mld zł z obecnych 3 mld zł - poinformował podczas konferencji prasowej Zbigniew...

Komentarze: 0

Ocena ekologiczna opakowań

Opakowanie stanowi integralny składnik współczesnego społeczeństwa. Współczesne opakowania wytwarzane są z różnych materiałów i występują w różnych formach wynikających z przeznaczenia i funkcji, jaką mają do spełnienia. W 1994...

Komentarze: 1

Jubileuszowy PLASTPOL 2006

Już od dziś tzn. od 30 maja do 2 czerwca 2006 r. odbędą się jubileuszowe - X Międzynarodowe Targi Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych PLASTPOL -najważniejsza i największa wystawa tej branży w środkowo-wschodniej Europie.

Komentarze: 0

Współpraca Hirsch Servo i firmy Electrolux

Producent opakowań Hirsch Servo (Glanegg/Austria; www.hirschgruppe.com) będzie produkował opakowania dla firmy Electrolux - producenta urządzeń gospodarstwa domowego (Stockholm/Szwecja; www.electrolux.com.

Komentarze: 0

Wzrost wykorzystania folii aluminiowej

Europejskie Stowarzyszenie Folii Aluminiowej (EAFA) poinformowało, że rynek opakowań z folii aluminiowej odnotował wzrost o 3,9% w pierwszym kwartale 2006 roku. Sprzedaż w Europie wyniosła 219800 ton podczas gdy w 2005 roku wyniosła ona...

Komentarze: 0

Stora Enso: Ekspansja na rynku rosyjskim

Firma Stora Enso zdecydowała wybudować swoją trzecią fabrykę tektury falistej w Rosji. Zakłady zostaną umiejscowione 139 km od Moskwy. Roczna produkcja wyniesie 150 mln metrów kwadratowych tektury. Wstępne zatrudnienie wyniesie 175...

Komentarze: 0

Co może być na opakowaniu?

Pod presją eurodeputowanych kraje członkowskie UE zgodziły się złagodzić nowy unijny regulamin o oznaczeniach artykułów żywnościowych, który miał chronić konsumentów przed nieprawdziwym reklamowaniem produktów jako "zdrowe".

Komentarze: 0